اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عابدی خبر داد:

اعزام کاراته‌کاهای قمی قطعی شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کاراته استان قم از قطعیت اعزام دو کاراته‌کای قمی به رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان خبر داد.

اعزام کاراته‌کاهای قمی قطعی شد
حسن عابدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار داشت: از جمع سه کاراته‌کای قمی مدال‌آور از مسابقات قهرمانی آسیا که بعد از این پیکارها در اردوی جدید تیم ملی جوانان خود را برای حضور در مسابقات جهانی آماده می‌کردند، حضور دو نفر آنها در مسابقات جوانان جهان قطعی شد.
وی بیان داشت: بلافاصله بعد از پایان پیکارهای کاراته قهرمانی رده سنی جوانان آسیا در کشور چین، ملی‌پوشان جوان کاراته کشورمان در تمرینات و اردوهای آماده‌سازی حضور یافتند تا بدون از دست دادن فرصت برای مسابقات جهانی آماده شوند.
رئیس هیئت کاراته استان قم بیان داشت: پیکارهای کاراته قهرمانی جهان در کشور مالزی برگزار می‌شود و حضور مقتدرانه تیم ملی کاراته جوانان کشورمان در این دوره از رقابت‌ها یکی از اهداف مهمی است که فدراسیون کاراته و سرمربی دلسوز و پر تلاش این تیم یعنی علیرضا کتیرایی برای آن تلاش می‌کنند.
وی تصریح کرد: کتیرایی از قهرمانان ارزنده کاراته قم و کشور در سال‌های دهه ۷۰ است که افتخارات متعددی در عرصه رقابت‌های قهرمانی آسیا و جهان و همچنین بازی‌های آسیایی و رویدادهای بین‌المللی دارد و در حال حاضر سرمربی تیم ملی جوانان است.
عابدی بیان داشت: دو کاراته‌کای قمی نیز در ترکیب تیم ملی کاراته رده سنی جوانان کشورمان بعد از موفقیت‌های ارزنده‌ای که در رقابت‌های کاراته قهرمانی جوانان آسیا در کشور چین و در شهر گوانگجو این کشور به دست آورد، اکنون آماده رقابت‌های قهرمانی جهان می‌شوند.
وی عنوان داشت: در ترکیب تیم ملی کاراته جوانان کشورمان در راه مسابقات قهرمانی جهان سه کاراته‌کای خوش آتیه قم حضور داشتند که از قضا هر سه کاراته کا در رقابت‌های آسیایی موفق به کسب مدال شدند اما از بین این سه نفر تنها دو کاراته کا راهی مسابقات جهانی مالزی خواهند شد.
وی خاطرنشان کرد: این سه کاراته‌کای جوان و ارزنده، محمد شایگان، مهدی عافیتی و علی نجفی هستند که طی آن در رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا در کشور چین، شایگان و نجفی موفق به کسب مدال طلا و مقام قهرمانی شدند و عافیتی به مدال برنز دست یافت.
رئیس هیئت کاراته استان قم افزود: از بین این کاراته‌کاهای جوان که در کنار سایر نفراتی که در مسابقات قهرمانی آسیا حضور داشتند و به اردوی جدید تیم ملی کاراته جوانان کشورمان که زیر نظر علیرضا کتیرایی برگزار می‌شود نیز دعوت شدند، علی نجفی در وزن منهای 63 کیلوگرم رده سنی 14 و 15 سال و محمد شایگان در وزن منهای 55 کیلوگرم رده سنی 16 و 17 سال به مسابقات جهانی مالزی اعزام خواهند شد.
وی خاطرنشان کرد: پیکارهای کاراته قهرمانی رده سنی جوانان جهان در کشور مالزی از بیست و یکم تا بیست و چهارم مهر ماه امسال در شهر کوالالامپور این کشور برگزار می‌شود و تیم ملی با هدایت علیرضا کتیرایی به مصاف حریفان خواهد رفت.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول