اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/یادداشت ورزشی فارس/

بلاتکلیفی فوتبال ساری در لیگ دسته یک فوتبال

خبرگزاری فارس: بلاتکلیفی هواداران فوتبال صنعت در ساری تا جایی ادامه دارد که فقط تا 5 روز دیگر به آغاز لیگ دسته یک، هواداران نمیدانند نماینده فوتبال ساری را به نام صنعت و یا شاهین تشویق کنند.

بلاتکلیفی فوتبال ساری در لیگ دسته یک فوتبال
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، در بین سه نماینده مازندران در فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال در حال حاضر تیم سایپا شمال برخلاف دو نماینده دیگر صنعت ساری و نساجی قائمشهر با کمترین حاشیه به کار خود برای حضوری با قدرت در این مسابقات ادامه می‌دهد.
تیم صنعت ساری در حالی در روز 11 شهریور در هفته نخست لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه 15 هزار نفری شهدای ساری میزبان سایپا شمال قائمشهر است که هنوز با گذشت چندین ماه مدیریت و مربی این تیم ساروی به طور کامل مشخص نیست و هر روز خبرهای ضد و نقیض درباره مدیریت و مربی تیم به گوش می‌رسد و به نوعی بازیکنان در سر در گمی کامل به سر می‌برند.
رضا تقوی یکسری از بازیکنان را در ساری با نام صنعت ساری تمرین می‌دهد و در آن سوی نیز همنام وی رضا احدی بازیکن سابق تیم ملی و استقلال تهران بازیکنان دیگری را در تهران با نام جدید شاهین ساری برای حضور در این رقابت‌ها آماده می‌کند.
حال که فقط یک هفته تا آغاز این مسابقات بیشتر باقی نمانده آیا این تیم می‌تواند نماینده شایسته‌ای برای مرکز استان باشد تا بتواند نتایج قابل قبولی را کسب کند و یا اینکه با فرصت بسیار اندک در یارگیری یکی از گزینه‌های اصلی سقوط به لیگ پایین‌تر خواهد بود.
از مدیریت باشگاه هم هر روز خبرهای به اصطلاح داغ به گوش علاقمندان و هواداران و به نوعی دوستداران باشگاه صنعت ساری می‌رسد که یک روز می‌گویند، تیم به حسین فارسی و یک روز هم می‌گویند به ابراهیم میثاقی واگذار شده و همچنین می‌گویند شاید تیم صنعت ساری با توجه به عدم تعهد دو اسپانسر زیر نظر اداره کل تربیت بدنی اداره شود.
امروز هم برای صحت مالکیت باشگاه صنعت ساری تلفنی با احمد سعادتمند معاون مدیرکل و نماینده تام الاختیار مدیرکل تربیت بدنی مازندران در تیم صنعت صحبتی داشتیم که وی گفت: هنوز به طور شفاف مالکیت تیم مشخص نیست و تا مشخص شدن مالک و مدیر عامل تیم صنعت، این تیم همچون نیم فصل سال گذشته شاید زیر نظر مستقیم تربیت بدنی استان و شهرستان اداره شود.
حالا یک گمانه‌زنی هم باید داشته باشیم که اگر یکی از دو اسپانسرها که یک طرفش حسین فارسی است و در طرف دیگر ابراهیم میثاقی، باید این شانس را برای دو مربی حال حاضر صنعت ساری در نظر بگیریم که اگر میثاقی مالک و مدیر عامل تیم صنعت ساری شود به طور حتم رضا تقوی از گردونه خارج و رضا احدی این شانس را دارد که به عنوان سرمربی تیم با نام جدید شاهین ساری در لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور حاضر شود و در مقابل نیز اگر تیم را فارسی و یا به نوعی تربیت بدنی استان تقبل کند باید این شانس را بر رضا تقوی برای سکان تیم صنعت ساری در نظر بگیریم.
یکی دیگر از مشکلات بزرگ حال حاضر تیم صنعت رفتن بازیکنان باسابقه این تیم از قبیل مهرداد قنبری، حسین قهارپور، اسماعیل بالی مقدس، عدنان دلفی، علی نوریان، سهیل جمالیان، محسن زاهدی، ابراهیم اسدی و... همچنین مثبت اعلام شدن دوپینگ میلاد جهانی یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان فصل گذشته صنعت ساری و دوری یکساله این بازیکن از فعالیت‌های رسمی ورزشی است که مربی باید برای حضور در لیگ با کمبود بازیکن دست و پنجه نرم می‌کند.
دوستداران ورزش مازندران به ویژه فوتبال امیدوارند هر چه سریع‌تر با همت مسئولان ورزش استان و با حمایت سرمایه‌گذاران و حامیان مالی مشکلات ورزش استان به ویژه فوتبال و باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت ساری برطرف شود تا این تیم با قدرت و بدون هیچ مشکلی و با کمترین حاشیه در لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور بتواند نماینده شایسته‌ای برای ورزش استان باشد.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول