اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان:

هزینه‌های حمایت‌کنندگان انجمن ورزشی هدر رفتنی نیست

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی اصفهان گفت: اشخاص حقیقی یا حقوقی که به عنوان حمایت کننده در این هیئت سرمایه‌گذاری می‌کنند، پول خود را هدر نداده‌اند.

هزینه‌های حمایت‌کنندگان انجمن ورزشی هدر رفتنی نیست
احمد عطایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: هیئت‌ انجمن‌های ورزشی استان اصفهان به دلیل اینکه دارای تعدد رشته‌های ورزشی زیاد است، بنابراین برای ارتقای جایگاه ورزش خود نیاز به حمایت‌کنندگان قدرتمند مالی دارد.
وی با اشاره به اینکه در هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان رشته‌‌های ورزشی وجود دارد که هرکدام بالقوه توانایی مدال‌آوری را در رده قهرمانی درون خود اندوخته است، تاکید کرد: حمایت‌کنندکانی که تمایل برای سرمایه‌گذاری در این بخش ورزشی را دارند، مطمئن باشند هزینه‌ای که می‌کنند به جا است و پول خود را دور نمی‌ریزند.
رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان ادامه داد: 10 تا 13 طلای ورزشی استان در این هیئت جای گرفته و منتظر رونمایی از طرف قهرمانان ورزشی است.
وی که علاوه بر ریاست هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان، سمت بازرس فدراسیون انجمن‌های ورزشی را نیز در اختیار دارد با بیان اینکه حدود 14 رشته ورزشی در این هیئت وجود دارد، افزود: طبق عرف اداری و کاری، باید در طول یک ماه دو تا سه اعزام ورزشی برای شرکت در رقابت‌ها از طرف هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان داشته باشیم که به دلایل و مشکلات مالی در حال حاضر توانایی انجام این کار را نداریم.
عطایی گفت: به طور حتم زمانی که مشکلات مالی متوجه هیئت انجمن‌‌های ورزشی استان اصفهان است، نمی‌توان به سمت برگزاری میزبانی رقابت‌های ورزشی نیز رفت.
وی در مورد تشکیل وزارت ورزش گفت: یک سال دیگر باید در مورد عملکرد این وزارتخانه نظر داد و در حال حاضر برای نظر دهی بسیار زود است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول