اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کلاهبرداران ساوه‌ای دستگیر شدند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی ساوه گفت: چهار کلاهبردار که با تشکیل باندی اقدام به کلاهبرداری دو میلیارد و پانصد میلیون ریالی از شهروندان کرده بودند، در ساوه دستگیر شدند.

کلاهبرداران ساوه‌ای دستگیر شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی مصطفی ویسمه‌ای اظهار داشت: در پی اطلاع ماموران پلیس اطلاعات شهرستان از پیش فروش خودرو توسط اشخاصی زیر قیمت بازار و اخذ مبالغی از مردم برای واگذاری این خودروها موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: در تحقیقات ماموران مشخص شد که اعضای این باند با جعل عنوان، خود را وابسته نهادهای دولتی و شخصیت‌های کشوری معرفی و با سوء استفاده مبالغی را از شهروندان کلاهبرداری کرده‌اند.
فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با اشاره به اینکه سه نفر در این رابطه دستگیر و به 50 فقره کلاهبرداری اعتراف کرده‌اند، گفت: متهمان با فریب مردم 2 میلیارد و 500 میلیون ریال را برای ثبت نام حج، کارت پایان خدمت، گواهینامه و خرید خودرو اخذ کرده‌اند که با شناسایی شکات، پرونده به مراجع قضایی ارسال شد.
ویسمه‌ای با هشدار به مردم گفت: مردم به تبلیغات دورغین و عناوین کذایی توجه نکرده و قبل از هرگونه اقدامی با افراد کارشناس مورد وثوق و دستگاه‌های اداری ذیربط مشورت کنند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول