اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه محمودآباد:

انتقادات برخیها به دولت مغرضانه است

خبرگزاری فارس: امام جمعه محمودآباد انتقادات برخیها به دولت را مغرضانه برشمرد.

انتقادات برخیها به دولت مغرضانه است
به گزارش خبرگزاری فارس از محمودآباد، صبح امروز فرماندار و مدیران ادارات و نهادها به مناسبت هفته دولت با امام جمعه این شهرستان از نزدیک دیدار و گفت‌وگو کردند.
فرماندار محمودآباد در ابتدا با تشکر از امام جمعه شهرستان از حمایت و پشتیبانی‌های وی از مدیران شهرستان تقدیر کرد.
جواد واحدی سپس به ارائه گزارش عملکرد دستگاه‌ها پرداخت و افزود: به امید خدا در هفته دولت 15 پروژه به بهره‌برداری میرسد که بیش از 12 میلیارد تومان اعتبار صرف این پروژه‌ها شده است.
واحدی بیمارستان محمودآباد را مهم‌ترین پروژه برنامه‌های افتتاح دانست و خاطرنشان کرد: مردم محمودآباد پس از 14 سال انتظار به آرزوی دیرینه خود میرسند.
امام جمعه محمودآباد نیز با آرزوی توفیق برای خدمتگزاری مسئولان و با یادآوری شهیدان دولت گفت: نگاه جدیدی بعد از شهادت دکتر رجایی و باهنر برای ملت ترسیم شد و برای کشور آنقدر ارزشمند بودند که امام فرمودند شهادت برای آنها کم بود چون مقام آنها بسیار عالی بود که امام از نزدیک می‌دیدند.
حجت‌الاسلام عبدالله اسماعیلی با اشاره به حکومت امام علی (ع) که اسوه و نمونه برای بشریت است، تصریح کرد: چون بعضی‌ها با بررسی حکومت علی (ع) منافع جهانیشان به خطر می‌افتد آنها را برجسته و رونمایی نمی‌کنند، ولی نظام مقدس جمهوری اسلامی را امام راحل با همین آرمان تأسیس کرد.
وی با مقایسه نظام جمهوری اسلامی با دیگر نظام‌های دنیا ابراز داشت: سرعت کار و پیشرفت در نظام مقدس ما بسیار بی‌نظیر بوده و با بررسی دقیق‌تر در عملکرد دولت‌های بعد از انقلاب در ایران می‌بینیم که خدمات این دولت قابل شمارش نیست.
اسماعیلی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در تبیین دولت تقوی در دولت را ستودند و دامن زدن به اختلاف‌ها در بین مدیران و کارگزاران نظام را ادامه فتنه 88 دانستند و از تبدیل امیدها به ناامیدی در صورت بروز اختلاف خبر دادند.
امام جمعه محمودآباد با اشاره به گزارش فرماندار بیان داشت: در تمام زمینه‌ها خدمات ارزشمندی در محمودآباد ارائه شد و امیدواریم در سایه تعامل خوب فرماندار با مدیران شهری شاهد رشد و شکوفای بیش از پیش محمودآباد باشیم.
وی درباره خدمات دولت نهم و دهم اضافه کرد: در این دو دولت نگاه خارجی‌ها به نظام منصفانه و مثبت بود که همه به لطف خدمات شایسته دولت‌ها است.
اسماعیلی مباحث هسته‌ای را اقتدار نظام در دنیا دانست و گفت: یکی دیگر از عملکردهای مثبت این دولت بحث انرژی صلح آمیز هسته‌ای است و همچنین پیشرفت‌های نظامی و خودکفایی نسبی که در این بخش‌ها به دست آمده که البته ما در بحث نظامی به دنبال جنگ نیستیم بلکه توانمندسازی نظامی ما با رویکرد دفاعی است.
این مسئول با اشاره به انتقادات مغرضانه بعضی از افراد نسبت به دولت دهم خاطرنشان کرد: کسانی که منافع نامشروع‌شان تأمین نشد این انتقادات را می‌کنند در حالی که بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاری‌های خارجی در نظام در این دولت شکل گرفته است.
اسماعیلی از مدیران شهرستان خواست زبان دولت در محمودآباد باشند و از نقد منصفانه عملکردشان استقبال کنند، ولی غرض ورزی را نادیده بگیرند.
وی درباره خدمات دولت متذکر شد: خدمات دولت احمدی‌نژاد با دولت‌های گذشته قابل مقایسه نیست و همه اینها از برکات جمهوری اسلامی و همت والای فرزندان خدوم و زحمتکش در دولت کریمه است.
امام جمعه محمودآباد خطاب به مدیران اذعان داشت: مشکلاتی نیز وجود دارد که نباید به مردم انعکاس داده شود چرا که ممکن است باعث ناامیدی در بین مردم میشود.
 انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول