اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ملامحمدی در گفت‌وگو با فارس عنوان کرد:

مبین نماینده موفق قم در لیگ برتر تیر و کمان کشور

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان قم گفت: تیم تیراندازی با کمان مبین امسال برای نخستین بار حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کند اما نماینده موفقی برای قم بوده است.

مبین نماینده موفق قم در لیگ برتر تیر و کمان کشور
اسماعیل ملامحمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، تصریح کرد: عملکرد قابل قبول تیم تیراندازی با کمان مبین در مسابقات لیگ دسته برتر تیراندازی با کمان باشگاه‌های کشور موجب شناساندن بیش از پیش توانمندی کمانداران قمی شده است.
وی ادامه داد: از اوایل دهه 80 که فعالیت این رشته ورزشی به صورت جدی با تشکیل هیئت تیراندازی با کمان در قم استارت خورد، اقدامات زیادی برای رشد و توسعه تیراندازی با کمان در قم انجام داده‌ایم و آرام آرام به مرز نتیجه گرفتن نزدیک می‌شویم.
رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان قم بیان داشت: در هر دو بخش آقایان و بانوان به زودی به جایگاه‌های خوبی در تیراندازی با کمان کشور خواهیم رسید زیرا در هر سه بخش آموزش، همگانی و قهرمانی کارهای خوبی در قم در حال انجام است که منجر به رشد و پیشرفت تیراندازی با کمان در قم شده است.
وی ادامه داد: تیم تیراندازی با کمان مبین امسال به نمایندگی از قم نخستین بار در تاریخ تیراندازی با کمان قم حضور در رقابت‌های لیگ دسته برتر تیراندازی با کمان باشگاه‌های کشور را تجربه می‌کند و در حال حاضر نیز در جایگاه بسیار خوبی در بین مدعیان قرار دارد.
ملامحمدی اضافه کرد: دو هفته از مسابقات امسال لیگ برتر تیراندازی با کمان باشگاه‌های کشور باقی مانده است که طبق برنامه‌ریزی فدراسیون تیراندازی با کمان بلافاصله بعد از ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود تا تیم‌های برتر این لیگ مشخص شوند.
وی خاطرنشان کرد: مسابقات امسال لیگ برتر تیر اندازی با کمان باشگاه‌های کشور در سایت تخصصی تیر‌اندازی با کمان واقع در ضلع شرقی ورزشگاه آزادی تهران در دو رشته کامپوند و ریکرو و در بخش آقایان برگزار می‌شود.
وی ابراز داشت: در این مسابقات تیم‌های تیراندازی با کمان فولاد ماهان سپاهان، انصار فارس، الوند همدان، مخابرات مرکزی، خراسان جنوبی، مقاومت البرز، تیرانا البرز، مبین قم، کیش در رشته تیراندازی با کمان ریکرو به رقابت می‌پردازند.
رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان قم یاد آورشد: همچنین تیم‌های تیراندازی با کمان آتریاس، زنجان، قزوین، استقلال، شهدای طرشت و خراسان جنوبی برای کسب مقام قهرمانی در رشته کامپوند در این فصل با یکدیگر رقابت می‌کنند.
وی تصریح کرد: ترکیب تیم تیراندازی با کمان مبین قم در مسابقات لیگ برتر تیراندازی با کمان باشگاه‌های کشور را نفرات بومی تشکیل می‌دهند و در واقع باید گفت که تیراندازی با کمان قم ظرفیت بسیار بالایی دارد که تیمی بومی را روانه این رقابت‌ها کرده است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول