اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استهبان:

اصولگرایی همیشه موفق بوده است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استهبان با اشاره به تشکیل جبهه جدید اتحاد اصولگرایی در کشور گفت: اصولگرایی به خاطر اینکه به مبانی و اصول توجه دارد همواره موفق و پیشتاز بوده است.

اصولگرایی همیشه موفق بوده است
محمد مرشدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: در هر انقلابی، اگر اصول و مبانی را فراموش کنیم دچار شکست می‌شویم بنابراین هر تفکری که به اصولگرایی لطمه زند موفق نیست.
این استاد دانشگاه در مورد اتحاد اصولگرایان به محوریت آیت‌الله مهدوی کنی بیان کرد: با تفکری که وی دارد بی‌شک می‌تواند تاثیر بسزایی در موفقیت اصولگرایان داشته باشد.
مرشدی در مورد جریان انحرافی نیز بیان داشت: انحراف خود را همواره معرفی می‌کند و برای همگان مشخص است و این مردم هستند که باید بصیرت داشته و در آن مسیر حرکت نکنند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استهبان تصریح کرد: رهنمودهای رهبری از هر چیز کارسازتر است و می‌تواند روشن‌گر بسیاری از راه‌ها برای رسیدن به موفقیت شود.
یک استاد دیگر دانشگاه پیام نور استهبان نیز گفت: اتحاد اصولگرایان با برکاتی که به دنبال دارد نصیب مردم می‌شود و انسجام و پیشرفت جامعه را به همراه دارد.
عباس مصدقی ادامه داد: هرچه انسجام اصولگرایی بیشتر باشد از دودستگی جلوگیری می‌شود و از لحاظ سیاسی و فرهنگی نیز در جامعه تاثیر مثبت به دنبال دارد.
وی خاطرنشان کرد: مهم نیست که چه کاندیدی از جریان اصولگرایی انتخاب شود، اما مهم این است که در درازمدت برای جامعه مفید باشد.
مصدقی بیان کرد: امیدواریم با نشست‌های مختلف که اصولگرایان برگزار می‌کنند سبب انسجام بیشتر آنان شود تا آینده روشنی را داشته باشیم.
این استاد دانشگاه همچنین درباره جریان انحرافی بیان کرد: این جریان به خاطر اینکه دستاویز باطل دارد، موفق نشده و به نتیجه نمی‌رسد و مسیر آنان در وادی‌ غیراصولی پیش می‌رود.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول