اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نکا:

مدارس شهرستان نکا تکنوبته میشود

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان نکا گفت: تکنوبته کردن مدارس امسال در نکا اجرایی میشود.

مدارس شهرستان نکا تکنوبته میشود
علیاصغر کارگر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا بیان داشت: وزیر آموزش و پرورش توجه ویژه‌ای به امر ساماندهی فضاهای آموزشی دارد  و  تک‌نوبته کردن مدارس اصلی‌ترین درخواست وزیر در این زمینه است و در همین راستا ما نیز با تمام توان در این راستا اقدام میکنیم.
وی با بیان اینکه در سال جاری با برنامه‌ریزی انجام شده، این امر در بیشتر مدارس شهرستان نکا محقق میشود، تصریح کرد: با تکنوبته‌شدن مدارس در شیفت قبل از ظهر فعالیت آموزشی به نحو احسن انجام می‌گیرد.
کارگر یادآور شد: با تمام توان در راستای تکشیفته کردن مدارس و افزایش بهره‌وری دانش‌آموزان اقدام میکنیم تا با تقویت بنیه اعتقادی دانش‌آموزان انسان‌های موفق، کارآمد و ارزشی تحویل جامعه دهیم  
مدیر آموزش و پرورش نکا با اشاره به اینکه ساماندهی فضاهای آموزش و پرورش چیزی مهم‌تر از ساماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش است، ابراز داشت: فضا و زمان هم برای بسط و گسترش فعالیت‌های پرورشی و فوق برنامه نیز ایجاد می‌شود تا دانش‌آموزان زمان لازم برای امور فوق برنامه و کارهای فرهنگی، هنری و یادگیری مهارت‌های زندگی اجتماعی را بدست آورند.
کارگر در ادامه تاکید کرد:  در بخش انتصابات از کارشناسان مجرب که حول محور ولایت فقیه می‌چرخند بهره خواهیم برد تا برای تعالی آموزش و پرورش گام برداریم.
وی اضافه کرد: ظرفیت‌های مناسبی از لحاظ فضای آموزشی در شهرستان وجود دارد، ولی با استفاده از تجارب کارشناسان زبده این حوزه با تقویت کلاس‌های فوق برنامه، تمام نگاه‌ها به سمت و سوی تقویت نگاه قرآنی آموزش سوق خواهیم داد.
مدیر آموزش و پرورش نکا  از سازماندهی همکاران در سال تحصیلی جدید سخن گفت و اذعان داشت: سازماندهی همکاران زن و مرد در مدارس به گونه‌ای خواهد شد تا با برنامه‌ریزی هیچ همکار مرد در مدارس دخترانه فعالیت نکند مگر اینکه در مورد استثنا و ضرورت کاری باشد.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول