اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 600 مصوبه سفرهای استانی به خراسان جنوبی؛

70 درصد مصوبات سفر دولت اجرایی شده است

خبرگزاری فارس: فرماندار قاینات گفت: در سه سفر قبلی هیئت دولت به خراسان جنوبی حدود 600 مصوبه داشته‌ایم که طبق آمار بیش از 70 درصد آنها به اتمام رسیده است.

70 درصد مصوبات سفر دولت اجرایی شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی فرمانداری قاینات، غلامعلی حبیبی‌منش در افتتاح تعدادی پروژه هفته دولت اظهار داشت: تمام خدمات مانند راه‌های آسفالته، بیمارستان‌ها، دانشگاه‌ها، برق، مخابرات و گاز که امروز این استان و سایر استان‌ها و شهرها و روستاها از آن بهره‌مند هستند به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و به ویژه خدمات منحصر به فرد دولت‌های نهم و دهم است.
حبیبی‌منش از جمله ویژگی‌های دولت احمدی‌نژاد را که مورد تمجید مقام معظم رهبری نیز بوده است شامل توجه به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته که در دولت‌های قبل این مقدار مورد توجه قرار نگرفته بود، سفرهای استانی و مصوبات دولت در این سفرها که در تمام دنیا بی‌سابقه است، توجه به مسائل بنیادی و زیرساخت‌ها مثل راه‌ها، پل‌ها، سدها، دانشگاه‌ها و انرژی هسته‌ای و ساماندهی و اجرای طرح تحول اقتصادی از جمله در بحث سوخت، نان و پرداخت نقدی یارانه‌ها عنوان کرد.
وی یادآور شد: در سه سفر قبلی هیئت دولت به خراسان جنوبی حدود 600 مصوبه داشته‌ایم که طبق آمار بیش از 70 درصد آنها به اتمام رسیده است که این خود موفقیت بزرگی محسوب می‌شود.
فرماندار قاینات بحث گازرسانی به شش روستای محروم بخش مرکزی را حاصل تلاش و پیگیری مجدانه نماینده شهرستان قاینات اعلام کرد.
حبیبی‌منش گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دولت خدمت‌گزار عزم راسخ دارند تا فقر و محرومیت را از چهره روستاها و مناطق محروم بزدایند.
وی تصریح کرد: نشانه آن این است که در استان محروم خراسان جنوبی و شهرستان قاینات در همین هفته دولت 122 پروژه با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد تومان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول