اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) کردستان:

استحقاق‌یابی مددجویان اولویت کمیته امداد کردستان است

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان با اشاره به اولویت‌های این نهاد گفت: استحقاق یابی یکی از برنامه‌های جدید کمیته امداد است که در قالب آن خانواده‌های نیازمند مشخص میشوند.

استحقاق‌یابی مددجویان اولویت کمیته امداد کردستان است
علی‌اکبر بسطامی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج، ‌اظهارداشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) در طول سه دهه گذشته خدمات بسیار زیادی را به جامعه هدف خود ارائه داده است.
وی افزود: این نهاد مقدس سعی دارد در دهه چهارم انقلاب که دهه عدالت، توسعه و پیشرفت همه جانبه است، بیش از گذشته در خدمت محرومان به عنوان ولی نعمتان جامعه باشد.
به گفته وی، در حال حاضر بیش از 154 هزار نفر برابر با 58 هزار خانواده کردستانی از خدمات بیمنت و مستمر کمیته امداد امام خمینی (ره) استفاده میکنند.
مدیرکل کمیته امداد امام (ره) تصریح کرد: امروزه در بیش از یکهزار و 677 روستای این استان هر آنچه که نیاز مردم به وجود امداد باشد، نظام اسلامی در پوشش کمیته امداد خدمات خود را در طبق اخلاص نهاده است.
بسطامی به سیاست‌های جدید کمیته امداد امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: یکبار دیگر همه خانواده‌های زیرپوشش این نهاد مقدس استحقاق‌یابی و استعدادیابی می‌شوند.
وی اضافه کرد: هر خانواده‌ای که استحقاق داشته باشد، زیرپوشش این نهاد باقی خواهند ماند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) در کردستان ادامه داد: بر اساس این سیاست خانواده‌های خبرداد و گفت: امروزه 138 هزار نفر از دهک اول و دوم جامعه از خدمات این نهاد مقدس در حوزه‌های مختلف بهره‌مند هستند.
بسطامی خاطرنشان کرد: کمیته امداد با برنامه‌ریزی‌هایی که در دست اجرا دارد در دهه چهارم و برنامه پنج ساله سعی در حمایت کامل دهک دوم و حتی دهک سوم جامعه در قالب برنامه‌های تک و چند خدمتی است.
وی با بیان اینکه ما در سیاست جدید این نهاد مقدس سعی داریم از پرداخت مستمری‌ها تا حد امکان فاصله بگیرم، افزود: بر اساس این برنامه پرداخت مستمری تنها در شرایطی که خانواده‌ها واقعا نیازمند باشند، انجام می‌شود.
وی هدف از این مهم را تلاش در راستای خودکفا کردن مددجویان عنوان کرد و گفت: بر اساس مطالعات و تحقیقات انجام شده پرداخت مستمری در بسیاری از موارد مانع بازتوانی و توانمند شدن مددجویان می‌شود.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول