اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مشهد در مجلس:

فقهای خراسان باید بیشتر معرفی شوند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: فقهای خراسان باید بیشتر به جامعه معرفی شوند.

فقهای خراسان باید بیشتر معرفی شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، جواد آرین‌منش صبح امروز همزمان با ششمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد در بازدید از غرفه شبکه اجتهاد معاونت آموزش دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی اظهار داشت: این شبکه حرکت بسیار خوبی در استان خراسان است و با توجه به اینکه این استان پرورش‌دهنده فقهای بزرگی بوده است باید چنین شبکه‌ای در این استان باشد تا اطلاعات فقها را پوشش دهد.
کارشناس شبکه اجتهاد نیز در این زمینه افزود: این شبکه جامع‌ترین پایگاه اطلاعات و اخبار فقه اسلامی در محیط وب است که این اطلاعات را در اختیار پژوهشگران این عرصه قرار داده است.
حمیدرضا علی‌بیگی ادامه داد: سه زبانه شدن شبکه اجتهاد و رونمایی این شبکه طی ماه آینده در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال تهران از برنامه‌های آینده این شبکه است. 
علی‌بیگی تصریح کرد: جامعیت مطالب این شبکه همچنان در رتبه اول است و هر روز به مطالب آن طبق مسائل و نیازهای روز افزوده می‌شود.
وی به رتبه این شبکه اشاره کرد و گفت: بالاترین رتبه درمیان شبکه‌های فقهی اهل تشیع و اهل تسنن، مربوط به شبکه فقهی اجتهاد است. 
آرین‌منش در این بازدید با بخش‌های مختلف این شبکه از جمله اخبار فقهی جهان اسلام، کتب، مقالات، پایان‌نامه‌ها، نشریات، دانشوران، دروس، مراکز و بخش‌های دیگر این شبکه از نزدیک آشنا شد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول