اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در صورت تأمین اعتبار؛

مرکز آموزش غواصی خرمشهر احیا می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خرمشهر گفت: در صورت تأمین اعتباری بالغ بر 3میلیارد ریال، مرکز آموزش غواصی خرمشهر مجدداً راه‌اندازی و احیا می‌شود.

مرکز آموزش غواصی خرمشهر احیا می‌شود
عبدالنبی سواعدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار داشت: افزایش سطح مهارت جوانان جویای کار یکی از مهم‌ترین اولویت‌های فنی و حرفه‌ای این شهرستان است.
وی با اشاره به اینکه مهرماه سال‌جاری مرکز آموزش‌های جوار دانشگاهی با هدف ارتقای سطح مهارت دانشجویان آغاز به کار می‌کند، افزود: آموزش‌های امنیت شبکه‌های وایرلس،‌ شبکه‌های کوچک یا LAN، کاربر GPS و ... در این مرکز ارائه می‌شود که امیدواریم مورد استقبال دانشجویان و فارغ‌التحصیلان قرار گیرد.
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خرمشهر تصریح کرد: ظرفیت‌های مطلوبی از نظر تجهیزات در مراکز فنی و حرفه‌ای وجود دارد که در کنار استفاده از توان علمی دانشگاه‌ها می‌تواند مثمرثمر باشد.
وی با بیان اینکه مرکز آموزش غواصی خرمشهر همچنان تعطیل است، بیان کرد: ظرفیت هر دوره این مرکز 14 نفر بود و در سال هشت دوره آموزشی برگزار می‌شود.
سواعدی اضافه کرد: متقاضی حرفه غواصی به دلیل داشتن نیاز شهرستان و جذب نیروی کار برای این حرفه بسیار بالاست و متأسفانه متقاضیان برای آموزش به مرکز آموزش غواصی در شهرستان ماهشهر سفر می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه متقاضیان کار امداد و نجات، جوشکاری زیر آب، شناورسازی و خارج کردن شناورهای مغروق در رودخانه باید در ابتدا حرفه غواصی را آموزش ببینند، گفت: راه‌اندازی مجدد مرکز آموزش غواصی در خرمشهر ضروری است.
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خرمشهر ادامه داد: این مرکز نخستین مرکز آموزش غواصی کشور است که در سال 1381 راه‌اندازی شده و تا سال 87 در کار آموزش غواصی فعالیت داشت.
وی با اشاره به اینکه راه‌اندازی مجدد مرکز آموزش غواصی خرمشهر نیازمند اعتباری بیش از 3 میلیارد ریال است، افزود: این مرکز به دلیل مغایر داشتن با استانداردهای جهانی به‌مدت دو سال است که تعطیل شده و راه‌اندازی مجدد آن نیازمند اعتبار است.
سواعدی در پایان گفت: امیدواریم با تأمین اعتبار مورد نیاز به‌زودی شاهد راه‌اندازی و احیای مرکز آموزش غواصی در این شهرستان باشیم.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول