اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هزینه 24 میلیارد تومان؛

باند دوم محور کرمان زرند افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار کرمان گفت: به مناسبت هفته دولت باند دوم محور کرمان‌ زرند با هزینه 24 میلیارد تومان بهره‌برداری می‌شود.

باند دوم محور کرمان زرند افتتاح می‌شود
محمدجواد کامیاب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به طرح‌های هفته دولت اظهار داشت: در هفته دولت 481 طرح با اعتبار 214 میلیارد تومان در استان کرمان افتتاح می‌شود.
وی از کلنگ‌زنی 147 طرح در هفته دولت در استان کرمان خبر داد و افزود: اعتبار این طرح‌ها 232 میلیارد تومان است.
کامیاب بیان کرد: در هفته دولت باند دوم محور کرمان ـ‌ زرند با اعتبار 24 میلیارد تومان، باند دوم کرمان بافت با اعتبار 14.4 میلیارد تومان، حدفاصل سه‌راهی راین به بم با اعتبار 3.7 میلیارد تومان و سولان رمشک در جنوب کرمان 4 میلیارد و 850 میلیون بهره‌برداری می‌شود.
وی بیان کرد: احداث مجتمع تفریحی و پذیرایی رفسنجان، سالن ورزشی بانوان و احداث خوابگاه‌ها و مدرسه‌ها از دیگر طرح‌های قابل افتتاح در هفته دولت در استان کرمان است.
کامیاب به برگزاری نشست مسئولان استانی و مدیران دستگاه‌های اجرایی با مردم کرمان در محل مصلای امام علی (ع) اشاره و بیان کرد: این حرکت که در هفته دولت صورت گرفت، حرکتی ارزشمند بود.
وی افزود: در این نشست مردم کرمان توانستند، مشکلات خود را به صورت مستقیم با مسئولان مطرح کنند و مدیران نیز برای بخشی از این مشکلات که قابل رفع بود، دستور مستقیم اجرایی را ارائه کردند.
کامیاب با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان کرمان یک روز از هفته را به دیدارهای عمومی خود با مردم اختصاص می‌دهند، تصریح کرد: برگزاری نشست‌های مسئولان استان کرمان با مردم به صورت متمرکز در هر فصل از سال در برطرف کردن مشکلات مردم مؤثر است.
وی با اشاره به اینکه خواسته‌های مردم در نشست‌های عمومی با مسئولان متناسب با دستگاه‌های اجرایی است، اذعان کرد: آسفالت معابر، انتقال جدول، تخفیف در اعطای پروانه‌ها و تقسیط عوارض از مهم‌ترین درخواست‌های مردم در حوزه عمرانی بود.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول