اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت صورت می‌گیرد؛

بهره‌برداری از 6 طرح راهسازی در خراسان رضوی

خبرگزاری فارس: معاون راه‌سازی اداره‌کل راه و ترابری خراسان‌رضوی، از افتتاح شش طرح بزرگ راه‌های بین شهری در هفته دولت خبر داد.

بهره‌برداری از 6 طرح راهسازی در خراسان رضوی
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و ترابری خراسان‌رضوی، محمدرضا اکبری اظهار داشت: بزرگراه مشهد ـ شاندیز که به‌طول 11 هزار و 550 کیلومتر و با هزینه‌ای بالغ بر 140 میلیون ریال آماده شده، بزرگ‌ترین طرح راهسازی در حوزه‌ راه‌های بین شهری است که در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.
وی افزود: با افتتاح این پروژه که مشهد را به منطقه نمونه گردشگری و شهر شاندیز متصل می‌کند، علاوه بر روان‌‌سازی ترافیک محور شاندیز، هزینه تصادفات و نیز هزینه استهلاک خودروها تا حد چشم‌گیری کاهش مییابد.
اکبری گفت: کنارگذرهای احمدآباد صولت و کاریز از توابع شهرستان‌های تربت‌جام و تایباد به‌طول مجموع 15 کیلومتر از دیگر طرح‌های بین‌شهری قابل افتتاح در هفته دولت هستند.
وی افزود: این دو کنارگذر که ساخت آنها 71 میلیارد ریال هزینه در برداشته است ضمن ایمن‌سازی محور تربت‌جام ـ تایباد به روان‌سازی ترافیک بزرگراه ترانزیتی مشهد ـ دوغارون کمک شایانی میکند.
معاون راه‌سازی اداره‌کل راه و ترابری خراسان‌رضوی گفت: پروژه بهسازی قطعه یک محور ترانزیتی باخرز ـ تربت‌حیدریه به‌طول هفت کیلومتر، نیز در هفته دولت افتتاح می‌شود.
اکبری افزود: با اجرای کامل این پروژه که هفت کیلومتر بهسازی شده آن 20 میلیارد ریال هزینه‌ای دربرداشته است، مشخصات این محور به راه اصلی ارتقا مییابد.
وی گفت: پل دو دهانه ورودی شهر باخزر، پل بزرگ 15 دهانه‌ای بیاس‌آباد شهرستان خواف و تقاطع غیرهمسطح برغمد به‌طول 28 متر، از دیگر پروژه‌های معاونت راه‌سازی اداره‌کل راه و ترابری خراسان‌رضوی است که در هفته دولت افتتاح میشوند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول