اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اجرای طرح ضیافت مهر؛

150 بسته غذایی بین مددجویان کیار توزیع شد

خبرگزاری فارس: رئیس بهزیستی شهرستان کیار گفت: با اجرای طرح ضیافت مهر 150 بسته غذایی بین مددجویان و معلولان زیر پوشش بهزیستی این شهرستان توزیع شد.

150 بسته غذایی بین مددجویان کیار توزیع شد
لهراسب سعیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: این تعداد سبد غذایی شامل روغن، برنج، گوشت، به ارزش ریالی هر سبد 400 هزار ریال در شب‌های ماه مبارک رمضان بین نیازمندان و مستمندان تحت پوشش بهزیستی در این شهرستان توزیع شد.
وی افزود: خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر به جامعه هدف بهزیستی از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح است که همچون سال‌های قبل در این شهرستان در طول ماه مبارک رمضان به مرحله اجرا درآمد.
سعیدی عنوان کرد: با اجرای این طرح مسئولان با حضور در منزل مددجو و صرف افطار بر سر سفره مشترک، با کم و کیف خدمات بهزیستی و مشکلات مددجویان از نزدیک آشنا و اقدام به حل مشکلات آنها می‌کنند.
رئیس بهزیستی شهرستان کیار ادامه داد: اجرای این طرح در بهزیستی عواید معنوی و فرهنگی بسیاری داشته که یکی از آنها ارتقای اعتماد مددجویان به مسئولان و رفع برخی از مشکلات معیشتی آنهاست.
وی در ادامه از اجرای طرح جمع‌آوری زکات در این شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته همزمان با روز عید فطر 10 صندوق جمع‌آوری زکات در سطح این شهرستان مستقر تا با دریافت زکات از سوی مردم آن را بین جامعه هدف توزیع کنند.
سعیدی اضافه کرد: همچنین پاکت جمع‌آوری زکات به تعداد کافی چاپ در سطح این شهرستان توزیع شده تا مردم نیکوکار فطریه خود را از طریق آن به بهزیستی این شهرستان داده تا میان نیازمندان و معلولان تحت پوشش توزیع شود.
این مسئول خاطرنشان کرد: در راستای اجرای این طرح پنج موسسه خیریه و دو مجتمع دولتی واقع در شهرهای ناغان و دزک با این اداره همکاری لازم را خواهند داشت.
رئیس بهزیستی شهرستان کیار با بیان اینکه در سال‌های اخیر با اقدامات تبلیغی و ترویجی خوب پرداخت زکات از سوی مؤمنان و مسلمانان مورد توجه و تاکید قرار گرفته، خاطرنشان کرد: پرداخت زکات در جامعه سبب زدودن زمینه‌های فقر و برخی آلودگی‌های اقتصادی می‌شود و شایسته است با این اقدام از گسترش فقر و نداری در جامعه جلوگیری کنیم.
وی اذعان داشت: احیای فریضه زکات نه تنها فقر را ریشه‌کن می‌کند بلکه عامل پویایی و تحرک نظام اقتصادی سالم است که بسترهای آن امروز در جامعه ما فراهم شده است.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول