اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حکم پرهام؛

دفتری مدیرعامل باشگاه نساجی قائمشهر شد

خبرگزاری فارس: با حضور مسئولان استانی و شهرستانی طی حکمی از سوی مهدی پرهام، یوسف دفتری به عنوان مدیرعامل باشگاه نساجی قائمشهر معرفی شد.

دفتری مدیرعامل باشگاه نساجی قائمشهر شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، شامگاه جمعه مراسم معارفه مدیرعامل باشگاه نساجی قائمشهر در چمازکتی قائمشهر با حضور مدیرکل تربیت بدنی مازندران و عزت‌الله اکبری نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، جویبار و کیاکلا در مجلس، اعضای هیئت مدیره و هواداران تیم نساجی برگزار شد.
مدیرکل تربیت بدنی مازندران با بیان اینکه مالک تیم نساجی پرهام است، تاکید کرد: پرهام باید بدون دغدغه و نگرانی کار کند همچنین طلب رحمانی آماده است و ایشان برای وصول طلب خود اقدام کند.
نصرالله پریچهره تصریح کرد: تیم نساجی شناسنامه ورزش مازندران است به طوری که هر شهر و استانی که می روم در مورد تیم نساجی از من سوال می کنند.
نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، جویبار و کیاکلا در مجلس نیز با دعوت تماشاچیان به یکدلی و هم صدایی ابراز داشت: پرهام اسپانسر قوی است که باید حفظ شود.
عزت‌الله اکبری تاکید کرد: زمان برای بستن تیم اندک است با دورکردن تشویش و ایجاد همدلی به کمک تیم نساجی بشتابیم.
در این مراسم با حضور محمدحسین حیدرزاده نماینده تام الاختیار پرهام، یوسف دفتری مدیرکل تربیت بدنی استان بوشهر به عنوان مدیرعامل تیم فوتبال نساجی قائمشهر معارفه شد.
به گزارش فارس، باشگاه نساجی با شش بازیکن به نام‌های میثم خداشناس بازیکن اسبق نساجی و راه آهن، پوریا قیدر بازیکن آلومینیوم و پاس همدان، مجتبی بیژن از داماش تهران، حسام مقصودی بازیکن مازندرانی شیرین‌فراز، هادی سهرابی از داماش گیلان و بازیکن تیم ملی جوانان کشور قرارداد داخلی منعقد کرده و با جرج بلاش صربستانی دروازه‌بان تربیت یزد و ماتئوس آلن‌سو بازیکن فصل قبل نساجی در حال مذاکره است.
تمرینات تیم نساجی قائمشهر زیر نظر اسماعیل اسماعیلی سرمربی تیم و کمک محمود اسدی، نادر قربانی، ساحل نخعی و اسکندر خاوری‌نژاد آغاز شد.
انتهای پیام/ن30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول