اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل خدمات درمانی مازندران خبر داد:

دگزامتازون پرمصرف‌ترین دارو در مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرکل بیمه خدمات درمانی مازندران گفت: بیشترین پرداخت دارویی خدمات ‌گیرندگان بیمه خدمات درمانی داروی در مازندران دگزامتازون است.

دگزامتازون پرمصرف‌ترین دارو در مازندران
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، یحیی صالح طبری جمعه شب در مراسم گرامیداشت روز پزشک و دارو ساز در دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به اقدامات خدمات درمانی در سال 89 اظهار داشت: کسب رتبه ISO 2008 و همچنین رتبه برتر جشنواره شهید رجایی در مازندران از موفقیت‌های این سازمان در طی سال گذشته بود.
وی با اشاره به ورود خدمات درمانی در توسعه دولت الکترونیک در این سازمان تصریح کرد: تعویض دفترچه، انعقاد قرارداد و دریافت نسخه‌ها به صورت اینترنتی در این واحد ارائه‌دهنده خدمات درمانی انجام میشود.
مدیرکل بیمه خدمات درمانی مازندران با اعلام اینکه یک میلیون و 700 هزار نفر بیمه شده در مازندران زیر پوشش این نهاد قرار دارند، خاطرنشان کرد: حدود یک میلیون و 100 هزار نفر از بیمه‌شدگان زیر پوشش خدمات درمانی مازندران را روستائیان تشکیل میدهند.
این مسئول با اعلام اینکه پرداختیهای خدمات درمانی سطح یک روستائیان به روز است، بیان داشت: در تلاش هستیم که پرداختیهای خدمات درمانی به موقع انجام شود.
وی خاطرنشان کرد: کلیه پرداختیها بخش خصوصی تا اردیبهشت ماه پرداخت شد و در بخش دولتی نیز بدهیهای خرداد ماه را نیز پرداخت کردیم. وی در ادامه از دریافت و رسیدگی اسناد تیرماه خبر داد.
صالح طبری با اشاره به نامگذاری امسال به نام جهاد اقتصادی تصریح کرد: در تلاش هستیم تا اقتصاد درمانی و دارویی را در مازندران ارتقاء ببخشیم.
مدیرکل بیمه خدمات درمانی مازندران میزان پرداختی خدمات درمانی به موسسات را در طی سال گذشته مبلغ 8 میلیارد و 400 میلیون تومان عنوان کرد و متذکر شد: خدمات درمانی مازندران در طی سال گذشته حدود 90 میلیارد تومان بابت هزینه‌های درمان پول پرداخت کرد.
این مسئول بیمه درمانی مازندران با اشاره به پرداخت هزینه 13 میلیاردی درمان سطح یک یادآور شد: در بخش درمان سطح دو نیز حدود 84 میلیارد تومان پرداختی خدمات درمانی بود.
وی با اعلام اینکه داروی دگزا پرمصرف‌ترین دارویی بود که پزشکان خدمات درمانی به بیماران خود تجویز کردند، اذعان داشت: پزشکان علاوه بر طبابت باید بخش اقتصادی بیمار و کشور را نیز در نظر بگیرند.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول