اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ستاندارد آذربایجان غربی خبر داد:

بازدید از آسانسورهای آذربایجان غربی برای استانداردسازی

خبرگزاری فارس: مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی آذربایجان غربی گفت: تمام آسانسورهای موجود در استان به منظور استانداردسازی مورد بازدید قرار می‌گیرند.

بازدید از آسانسورهای آذربایجان غربی برای استانداردسازی
غلامرضا امینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: تمام آسانسورهای مراکز عمومی و دولتی با هزینه مرکز و توسط اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان مورد بازدید ادواری قرار می‌گیرد و وضعیت آنها به ارگان‌ها و دارندگان آسانسور اعلام می‌شود.
وی با تاکید بر اخذ گواهی ایمنی آسانسور توسط دارندگان آسانسورها، تصریح کرد: دارنده هر آسانسور موظف است سالانه گواهی ایمنی آسانسور دریافت کند.
این مسئول با اشاره به عملکرد بخش اوزان و مقیاس‌های این اداره کل، افزود: بازرسان اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان در بخش اوزان و مقیاس‌ها نیز فعالیت دارند و بر این اساس ترازوها و وسائل سنجش را به صورت دوره‌ای مورد بازرسی قرار داده و ایرادات را در این زمینه به صاحبان اوزان تذکر می‌دهند.
امینی اعلام کرد: در حال حاضر دو شرکت بخش خصوصی زیر نظر اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی در بخش اوزان و مقیاس‌ها فعالیت دارد.
وی با ا‌شاره به همکاری این اداره کل با اتحادیه‌های مربوطه، خاطرنشان کرد: مقرر شده اتحادیه‌های صنفی با استفاده از این شرکت‌ها نسبت به بازرسی از تمام ترازوها اقدام و گواهی کالیبراسون ارائه کند.
این مسئول در ادامه با اشاره به فعالیت مراکز کسب و کار استاندارد در استان، گفت: این مراکز در زمینه توسعه زیرساخت‌های استاندارد به خوبی وارد چرخه استاندارد استان شده‌‌اند و فعالیت‌های خود را در بخش گسترده‌ای انجام می‌دهند.
مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی آذربایجان غربی از همکاری 20 آزمایشگاه همکار در استان خبر داد و افزود: دو باب شرکت بازرسی استانی نیز در سطح استان فعالیت دارد که این شرکت‌های بازرسی در زمینه نمونه‌برداری فعال هستند و علاوه بر این شش مرکز آموزشی برای آموزش‌های استانداردسازی در زمینه‌های مدیریتی، تخصصی و آموزش عمومی فعالیت میکنند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول