اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زنجان خبر داد:

افتتاح 40 پروژه در زنجان

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان زنجان از افتتاح 40 پروژه در زنجان در هفته دولت خبر داد.

افتتاح 40 پروژه در زنجان
عباس راشاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: برای این پروژه‌ها 40 میلیارد ریال هزینه شده است.
وی با بیان اینکه این پروژه‌ها در بخش‌های مختلف شهرستان زنجان افتتاح می‌شود، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین پروژه‌های مهم صدرا روی زنجان است.
فرماندار شهرستان زنجان با بیان اینکه در این پروژه برای بیش از 40 نفر اشتغالزایی می‌شود،‌ گفت: برای پروژه صدرا روی زنجان 24 میلیارد و 100 میلیون ریال هزینه شده است.
وی با اشاره به اینکه پروژه به دست بخش خصوصی انجام شده است، ادامه داد: این کارخانه ظرفیت تولید 2 هزار و 720 تن محصول را دارد.
راشاد خاطرنشان کرد: کار اصلی این پروژه باز‌یافت ضایعات و خرده فلز‌ها است که به صورت شمش روی تولید می‌شود.
وی به دیگر طرح‌های آماده شده برای افتتاح در هفته دولت اشاره کرد و افزود: آب رسانی و تامین آب شرب و برق روستاها از دیگر طرح‌های قابل افتتاح در هفته دولت است.
فرماندار شهرستان زنجان با بیان اینکه دو طرح هادی روستایی همزمان با هفته دولت در روستاهای شهرستان زنجان افتتاح می‌شود، ابراز داشت: برای این طرح‌ها 4 میلیارد ریال هزینه شده است.
وی از افتتاح مسکن مددجویان کمیته امداد امام (ره) در 11 روستای شهرستان زنجان خبر داد و گفت: پنج پروژه پرورش ماهی نیز از جمله طرح‌هایی است، که همزمان با هفته دولت افتتاح می‌شود.
راشاد خاطرنشان کرد: پروژه‌های آبیاری بارانی، پرورش گاو شیری، پرورش گوساله پروار‌ی و پروژه حفاظت خاک و پیشگیری از فرسایش آبخیز‌داری با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به بهره‌برداری می‌رسند.
فرماندار شهرستان زنجان از بهره برداری دو سالن ورزشی در روستاهای سهرین و ینگجه خبر داد و افزود: برای این پروژه‌های ورزشی 8 میلیارد و 200 میلیون ریال هزینه شده است.
تعداد کل پروژه‌های عمرانی و سرمایه‌گذاری استان قابل بهره برداری و کلنگ زنی در هفته دولت 229 پروژه با اعتباری بالغ بر 154 میلیارد تومان است.
از این تعداد 190 پروژه در بخش عمرانی و با اعتباری بیش از 85 میلیارد تومان و از مجموع پروژه‌های عمرانی، 129 مورد قابل افتتاح و بهره برداری و 61 مورد کلنگ زنی می‌شود.
تعداد پروژه‌های سرمایه‌گذاری استان در هفته دولت را 39 پروژه با اعتباری بالغ بر 69 میلیارد تومان برشمرد که از مجموع پروژه‌های سرمایه گذاری نیز، 36 مورد افتتاح و سه مورد کلنگ زنی می‌شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول