اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان هفته دولت انجام می‌شود؛

افتتاح و کلنگ‌زنی 106 طرح در رفسنجان

خبرگزاری فارس: فرماندار رفسنجان گفت: تا پایان هفته دولت 106 طرح در شهرستان رفسنجان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

افتتاح و کلنگ‌زنی 106 طرح در رفسنجان
سیف‌الله امینی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان از افتتاح فرودگاه بین‌المللی رفسنجان در روز پایانی هفته دولت خبر داد و اظهار داشت: شهرستان رفسنجان از ظرفیت‌های فرهنگی و علمی بالایی برخوردار است، اما اتکا به تک محصولی بودنش راه پیشرفت در بخش‌های صنعتی را بسته است.
وی افزود: با توجه به بودجه سال 90 که رشد بین 33 تا 36 در‌صدی نسبت به گذشته را نشان می‌دهد، فعالیت‌های عمرانی و اقتصادی زیادی می‌توان انجام داد.
امینی‌زاده گفت: 90 درصد شهرستان رفسنجان زیر پوشش گاز قرار گرفته و مشکل گاز‌رسانی به اکثر روستاها برطرف شده است.
وی از بهره‌مندی 97 در‌صد روستاها از آب شیرین آشامیدنی خبر داد و بیان کرد: آسفالت راه‌های روستایی به عنوان یک انقلاب در صنعت راه نامیده می‌شود.
امینی‌زاده به فاصله طبقاتی مردم رفسنجان اشاره و تصریح کرد: با توجه به تک محصولی شهرستان و تهدیدات خشکسالی در پی ایجاد صنعت و شغل پایدار هستیم و با ایجاد شغل به خانواده‌های بی‌بضاعت و بیکار کمک می‌کنیم.
وی از پیشرفت‌های رفسنجان در بخش بهداشت و درمان گفت و بیان داشت: سایت دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در جنوب‌شرق نمونه است و وجود پزشکان و جراحان متخصص این دانشگاه را به مرکزی نمونه تبدیل کرده است.
وی از افتتاح و کلنگ‌زنی 106 طرح بزرگ و کوچک در هفته دولت خبر داد و خاطرنشان کرد: مرکز فنی و حرفه‌ای برادران در این هفته افتتاح و مرکز خواهران نیز کلنگ‌زنی می‌شود.
وی با بیان اینکه در هفته دولت تعدادی از واحدهای مسکن مهر افتتاح می‌شود، افزود: بخشی از سایت دانشگاه علوم پزشکی و سالن پیام نور کشکوئیه نیز اول
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول