اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر مؤتلفه رفسنجان:

موج بیداری اسلامی افتخاری برای مسلمانان است

خبرگزاری فارس: دبیر حزب مؤتلفه اسلامی شهرستان رفسنجان گفت: موج بیداری اسلامی در کشورهای مسلمان نشأت گرفته از انقلاب اسلامی و افتخار جهانی برای مسلمانان است.

موج بیداری اسلامی افتخاری برای مسلمانان است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، علی‌اکبر پورغلامعلی شامگاه جمعه در جمع فرهیختگان استان کرمان با اشاره به راهپیمایی با شکوه روز قدس اظهار داشت: روز قدس بسیار سرنوشت‌ساز است و می‌تواند تقدیر خوشایندی را برای جهان اسلام رقم زند.
وی بیان کرد: امروز با مدیریت حکیمانه رهبر انقلاب، خلأ رهبری احساس نمی‌شود زیرا ایشان بارها با تدبیر بجا و شایسته انقلاب اسلامی را از توفان‌های استکبار بدون کوچک‌ترین خدشه‌ای عبور داده‌اند.
پورغلامعلی تصریح کرد: موج بیداری اسلامی در کشورهای مسلمان نشأت گرفته از انقلاب اسلامی و افتخار جهانی برای مسلمانان است.
حجت‌الاسلام علی ایمانی‌تبار مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان نیز در این جلسه اظهار داشت: امام خمینی (ره) مسائل زیادی را پایه‌گذاری کردند که برخی در آن زمان به بهره‌برداری رسید و برخی مانند روز قدس عمری طولانی داشت و همچنان جهان اسلام از آن بهره می‌برد.
وی افزود: امام امت با تدبیر روز قدس را در ماه مبارک رمضان انتخاب کرد، زیرا انسان‌های شرور نیز در این ماه از کارهای خود می‌کاهند.
ایمانی‌تبار با اشاره به عمر 33 ساله انقلاب اسلامی تصریح کرد: دشمنان دائما در حال توطئه هستند و همیشه مقاومت می‌‌کنند، امروز با تهاجم فرهنگی دشمن روبه‌رو هستیم و باید آگاهانه و با تدبیر حرکت کنیم.
وی با اشاره به انتخاب مجلس نهم گفت: باید بیدار بود و آگاهانه و با پیروی از رهبر معظم انقلاب حرکت کرد و افرادی را به مجلس فرستاد که پیرو مقام ولایت باشند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول