اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهرستان شوشتر خبر داد:

بدنه‌سازی خیابان طالقانی شوشتر در مرحله جدید

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهرستان شوشتر با مثبت ارزیابی کردن روند اجرای طرح بدنه‌سازی خیابان طالقانی، گفت: این پروژه وارد مرحله جدیدی از اجرا شده است.

بدنه‌سازی خیابان طالقانی شوشتر در مرحله جدید
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، امیر رسولی صبح امروز در بازدید از این پروژه اظهار داشت: مرحله حل موانع و سبک سازی و برداشتن سایه‌بان‌های قدیمی و تخریب رواق‌های فرسوده در مسیر اجرای این پروژه که از هفته گذشته آغاز شده بود به پایان رسیده است و مرحله جدیدی از این پروژه آغاز شده است.
وی با اشاره به مدت زمان پیش‌بینی شده برای این مرحله از پروژه افزود: برای سبک سازی و قطع و تخریب سایه‌بان‌های فرسوده و قدیمی شوشتر 10 روز در نظر گرفته شده بود که این مرحله در کمتر از یک هفته اجرایی شد و مرحله جدید این پروژه آغاز خواهد شد.
این عضو شورای شهر شوشتر با اشاره به اینکه پروژه بدنه سازی خیابان طالقانی به معنی پایان تعریض این خیابان است، خاطرنشان کرد: در طرح تفصیلی که پس از تدوین طرح جامع شوشتر تدوین شده است تعریض خیابان طالقانی شوشتر منتفی اعلام شده به این دلیل این پروژه در دستور کار قرار گرفته است.
رسولی با اشاره به اینکه پایه‌های برق سیمانی در مسیر خی‌ایان طالقانی در منظر این پروژه زیبا تاثیر منفی می‌گذارد، تاکید کرد: بهترآن بود که برای اجرای این پروژه چاره‌ای اساسی تدبیر و برای این پایه‌های برق نیز چاره اندیشی می‌شد تا مشکلی برای منظر پروژه به وجود نیاید.
وی درباره مرحله جدید این پروژه افزود: این پروژه در شرایط کنونی قرار است به مرحله گودبرداری و احداث فونداسیون وارد شود که عملا این مرحله از امروز آغاز خواهد شد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول