اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه و ترابری شوشتر:

جاده روستایی «شلیلی» بهره‌برداری می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و ترابری شوشتر گفت: جاده روستایی «شلیلی» در روزهای آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

جاده روستایی «شلیلی» بهره‌برداری می‌شود
محمود شهبازیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: پروژه احداث و بهسازی جاده روستایی شلیلی در بخش مرکزی شهرستان شوشتر از سال گذشته آغاز شده است و همچنان نیز ادامه دارد که در روزهای آینده پس از تکمیل این پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.
وی با اشاره به مشخصات فنی این پروژه گفت: این پروژه بیش از 10 کیلومتر طول دارد و از نوع جاده‌های روستایی است و مشخصات روستایی برخوردار است.
رئیس اداره راه و ترابری شوشتر با اشاره به اعتبارات این پروژه گفت: برای احداث و آسفالت این پروژه بیش از 2 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده بود که مطمئناً این میزان اعتبار برای تکمیل این پروژه ناکافی است.
شهبازیان با اشاره به اینکه پروژه جاده روستایی شلیلی در شرایط کنونی در حال آسفالت است، خاطر نشان کرد: در روزهای گذشته بیش از پنج کیلومتر از این جاده آسفالت شده است و پس از تکمیل مرحله آسفالت این جاده افتتاح و استفاده از این جاده انجام می‌شود.
وی در پاسخ به سؤالی که آیا این پروژه در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: نمی‌توان در این باره اظهار نظر کرد زیرا شاید آسفالت این پروژه در هفته دولت به پایان نرسد البته بهره‌برداری از این پروژه منوط به تصمیم مدیریت شهری است.
روستای شلیلی در ورودی شهرستان شوشتر از طرف اهواز واقع است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول