اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار دیر تاکید کرد:

وجود پایگاه مراقبت بهداشتی مرزی دریایی دیر

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار دیر گفت: وجود پایگاه مراقبت بهداشتی مرزی دریایی در شهرستان دیر یک ضرورت است.

وجود پایگاه مراقبت بهداشتی مرزی دریایی دیر
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مصطفی فخرایی در جلسه مطمنا با واکنش‌ها و نارضایتی‌هایی از سوی آنان همراه است اما نمی‌توان اجازه داد سلامت جامعه به‌خاطر رضایت یک نفر به خطر بیافتد و فروشندگان باید فعالیت‌های خود را با ایجاد محیط کاری سالم و بهداشتی ادامه دهند.
وی با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر افزود: با پیشرفت‌ها و توسعه‌ای که به برکت مجاهدت‌های حضرت امام«ره» و خون‌های پاک شهیدان بدست آمد شرایط بعد از انقلاب با قبل از آن قابل مقایسه نیست و در شبکه بهداشت و درمان دیر نیز تلاشهای ارزنده و فوق‌کارگروه سلامت و امنیت غذایی گفت: مسولین با نظارت، کنترل و هدایت مردم می‌تواند فضا را طوری آماده کنند که جامعه به سمت بهداشت و توسعه سلامت گام بردارد چراکه جامعه‌ای می‌تواند بالنده و پویا باشد که سالم و سلامت باشد.
فخرایی با بیان اینکه تأمین اعتبار بخش بهداشت و درمان یکی از اولویت‌های کاری ماست افزود: تأمین تجهیزات با تخصیص اعتبارات لازم بخشی از کار است و بخش دیگر به خود افراد برمی‌گردد و آن جنبه پیشگیری و رعایت اصول بهداشتی است.
وی با تأکید بر پیگیری مصوبات توسط اعضا کارگروه مصوبات را مجدانه تا حصول نتیجه مطلوب پیگیری کنند و نسبت به انجام یک کار گروهی اهتمام داشته باشند چراکه حرکت‌ها باید از خود ما مسئولان آغاز شود و زمانی که ما مسؤلیت داریم خوب حرکت کنیم مردم هم به دنبال ما حرکت می‌کنند.
معاون فرماندار دیر با اشاره به اهمیت وجود پایگاه مراقبت بهداشتی مرزی دریایی گفت: اگر ورود و خروج‌هایی که از مناطق مرزی دریایی صورت می‌گیرد کنترل شود و کالایی که وارد می‌شود با دقت از لحاظ بهداشتی نظارت و سلامت آن تضمین شود هم از ورود بیمار و هم از ورود بیماری جلوگیری شده است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر و دبیر
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول