اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دولت؛

5 پروژه بهزیستی در صومعه‌سرا افتتاح شد

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته دولت پنج پروژه عمرانی اداره بهزیستی در صومعه‌سرا افتتاح شد.

5 پروژه بهزیستی در صومعه‌سرا افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، رئیس اداره بهزیستی صومعه‌سرا در جریان افتتاح از نخستین مجتمع خدمات بهزیستی در شهرک امام خمینی (ره) این شهرستان اظهار داشت: بهره‌برداری از این مرکز کمک بزرگی در اجرای اهداف پیش روی بهزیستی صومعه‌سرا برای یاری رسانی به مددجویان است.
اسماعیل مهدی‌زاده با اشاره به اقدام‌های اجرایی و محوله به بهزیستی گفت: تنظیم و اجرای امور تمام پرونده‌های مربوط  به بخش توانبخشی و امور اجتماعی مددجویان اداره بهزیستی صومعه‌سرا به‌عهده این مرکز و کارشناسان آن است.
به گفته وی، استفاده از نیروهای مجرب و متخصص از ضروری‌ترین شاخصه‌های مرکز خدمات بهزیستی است تا با همکاری و دانش قادر بر انجام امور محوله مددجویان باشند.
رئیس اداره بهزیستی صومعه‌سرا درباره مجتمع خدمات بهزیستی مذکور عنوان کرد: این مرکز در صومعه‌سرا از چند هفته گذشته به صورت آزمایشی کار خود را با نیروهای متخصص و کاردان در زمینه روان‌شناسی آغاز کرده که امروز به مرحله افتتاح نهایی رسید.
وی با بیان اینکه تاکنون 100 پرونده امور توانبخشی و 55 پرونده امور اجتماعی مددجویان صومعه‌سرا به این مرکز خدمات بهزیستی برای بررسی ارجاع شده، خاطرنشان کرد: به ازای هر پرونده بررسی شده مبلغ چهار هزار تومان به این مرکز پرداخت می‌شود.
مهدی‌زاده به اشتغالزایی سه کارشناس روان‌شناسی در این مجتمع اشاره و اضافه کرد: ساختمان مرکز مذکور توسط اداره بهزیستی تهیه شده و مبلغ 100 میلیارد ریال نیز از طرف بخش خصوصی برای راه‌اندازی این مجتمع خدمات بهزیستی هزینه اولیه شده است.
این مسئول از افتتاح چهار پروژه عمرانی دیگر به صورت همزمان و به مناسبت هفته دولت خبر داد و متذکر شد: مرکز ترک اعتیاد گوراب‌زرمیخ و ضیابر، آسایشگاه معلولان و سالمندان روستای سنگ‌جوب و مرکز ترک اعتیاد صومعه‌سرا در مجموع با 4 میلیارد ریال اعتبار از جمله این پروژه‌ها است.
رئیس اداره بهزیستی با اشاره به اینکه تمام این پروژه‌ها در اختیار بخش‌خصوصی و با همکاری آنها انجام می‌شود، اذعان داشت: اخذ مجوز و پروانه کار و نظارت بر عملکرد آنها از وظایف اداره بهزیستی صومعه‌سرا است.
به گفته وی، با افتتاح مرکز آسایشگاه معلولان و سالمندان روستای سنگ‌جوب برای بیش از 10 نفر در بخش‌های مختلف در صومعه‌سرا اشتغالزایی می‌شود.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول