اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فردوس:

رشته‌های دانشگاهی فردوس 4 برابر شد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فردوس با بیان اینکه دولت برای خدمتگزاری به مردم آماده است، گفت: بعد از روی کار آمدن دولت نهم رشته‌های دانشگاهی دانشگاه پیام نور فردوس چهار برابر شد.

رشته‌های دانشگاهی فردوس 4 برابر شد
به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، عباس اقبال در اجتماع مومنان روزه‌دار فردوس به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: انقلاب اسلامی با همه تحرکات و تحریم‌های دشمنان، اقدامات بسیار ارزنده‌ای را انجام داده است که مردم خود نیز شاهد این پیشرفت‌ها هستند.
وی افزود: در هفته دولت سال جاری بیش از 74 پروژه با اعتبار 11 میلیارد و 130 میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد.
اقبال تصریح کرد: پیشرفت‌های چشمگیر ایران اسلامی بعد از انقلاب و به ویژه در چند سال اخیر چشم دشمنان را خیره و آنان را مات و مبهوت کرده است.
فرماندار فردوس با اشاره به موفقیت‌های دانشمندان ایرانی در زمینه‌های علمی و هسته‌ای یادآور شد: رسیدن به غنی سازی 20 درصد و فرستادن ماهواره امید به فضا از نظر علمی بسیار پیچیده است اما دانشمندان جوان ایرانی توانستند این علوم را همانند سایر علوم بومی و دشمنان را مبهوت کنند.
اقبال به توسعه مراکز آموزش عالی در شهرستان اشاره کرد و گفت: طی سال‌های گذشته دانشگاه پیام نور فردوس دارای 12 رشته تحصیلی بود که در حال حاضر رشته‌های این دانشگاه به 42 رشته افزایش یافته است.
وی همچنین از آغاز عملیات اجرایی احداث ساختمان دانشکده فنی و مهندسی در این شهرستان خبر داد و افزود: امید می‌رود با احداث این دانشکده بیش از 4 هزار و 500 دانشجو در رشته‌های مختلف به تحصیل بپردازند.
اقبال همچنین از آغاز عملیات اجرایی ساخت دانشکده علمی و کاربردی، ساختمان اداره گاز اسلامیه، ساختمان اداره امور آب و اداره امور عشایر در سال جاری خبر داد و تصریح کرد: عملیات اجرایی پارک بانوان نیز آغاز و با احداث آن بانوان شهرستان می‌توانند با خیال راحت از امکانات ورزشی بهره‌مند شوند.
فرماندار فردوس به پیشرفت‌های شهرستان در بخش صنعت اشاره کرد و گفت: در سال 85 تنها 15 درصد از شهرک صنعتی فردوس به سرمایه‌گذاران واگذار شده بود که در حال حاضر صد درصد شهرک صنعتی به سرمایه‌گذاران واگذار شده است.
وی از صرف اعتبار 2 میلیارد و 250 میلیون تومانی در شهرک صنعتی فردوس خبر داد و افزود: هم اکنون بیش از 12 واحد تولیدی در شهرک صنعتی فردوس فعالیت می‌کنند.
اقبال واگذاری 200 واحد مسکن مهر، لوله‌گذاری 12 موتور کشاورزی، گازرسانی به سه روستای شهرستان، افتتاح دو جایگاه
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول