اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان رضوی؛

279 پروژه جهاد کشاورزی به بهره‌برداری می‌رسد‌

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: 279 پروژه جهاد کشاورزی همزمان با فرارسیدن هفته دولت در خراسان رضوی به بهره‌برداری می‌رسد.

279 پروژه جهاد کشاورزی به بهره‌برداری می‌رسد‌
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، امیرحسین مغیثی ظهر امروز در نشستی خبری به مناسبت فرارسیدن هفته دولت و اعلام پروژه‌های این هفته در محل اتاق معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی اظهار داشت: این پروژه‌ها با هدف افزایش تولیدات کشاورزی و همچنین بالا بردن سرانه این استان در رابطه با تولید این نوع محصولات به بهره‌برداری می‌رسد.
وی با بیان این که تعداد این طرح‌ها  279 مورد است، افزود: پروژه‌های فوق در زمان خاص خود و با حضور مسئولان کشوری و استانی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی تاکید کرد: برای اجرایی شدن این پروژه‌ها مبلغی بالغ بر 370 میلیارد ریال هزینه شده است.
وی اشتغال‌زایی این طرح‌ها را بالغ بر 2600 نفر دانست و عنوان کرد: این رقم اشتغال مستقیم را برای طرح‌های فوق نشان می‌دهد.
مغیثی ابراز داشت: با این حال با احتساب جمعیت کامل فراگیری این طرح‌ها، از سوی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی برای بیش از 10 هزار نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغال‌زایی شده است.
وی به دیگر کارهای برنامه‌ریزی شده همزمان با فرارسیدن هفته دولت در این سازمان اشاره کرد و متذکر شد: در همین راستا برگزاری نشست‌های مطبوعاتی رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی به همراه معاونان با خبرنگاران و اهالی رسانه از جمله این اقدامات است.
مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی اعلام کرد: در این برنامه‌ها برای افزایش اطلاع مردم از روند افتتاحیه پروژه ها موضوعات لازم بیان می‌شود.
وی با بیان این که بیشتر پروژه‌های قابل افتتاح هفته دولت در سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی در غالب طرح‌های بزرگ آبی و خاکی است، یاداور شد: با افتتاح این طرح بسیاری از مشکلات کشاورزان منطقه در رابطه با مسائل کاری خود برطرف می‌شود.
مغیثی بحث کشاورزی را یکی از مهم‌ترین موضوعات در اقتصاد کشور دانست و گفت: به همین جهت افتتاحیه‌های طرح‌های کشاورزی نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
وی بیان داشت: بیشتر طرح‌های قابل افتتاح توسط این سازمان دارای مزیت‌ها و ویژگیهای منحصر به فردی برای خراسان رضوی است که تمام کارهای آن با تلاش متخصصان امر صورت پذیرفته است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول