اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قیامدشت:

بیداری اسلامی دستاورد روز قدس است

خبرگزاری فارس: امام جمعه قیامدشت با اشاره به ابتکار امام خمینی (ره) در نام‌گذاری روز قدس گفت: بیداری اسلامی دستاورد روز قدس است.

بیداری اسلامی دستاورد روز قدس است
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌داوود شاهچراغی در خطبه‌های نماز جمعه قیامدشت پس از توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مومنان اظهار داشت: علامت قبولی طاعات و عبادات این ماه به درگاه خداوند استقامت بر سر طاعت و عبادت بعد از پایان این ماه است.
امام جمعه قیامدشت افزود: به مسلمانان توصیه می‌کنم اجازه ندهند پس از  پایان این ماه خدای نکرده بین آنها و خداوند فاصله ایجاد شود.
وی در ادامه با تاکید براینکه روزهای پایانی ماه مبارک رمضان را به سر می‌بریم، عنوان کرد: مسلمانان با دعا که خط ارتباطی بین مخلوق و خالق است خواسته‌های خود را با خالق خود در میان بگذارند و مطمئن باشند خداوند دعای آنان را مستجاب می‌شود.
شاهچراغی روز قدس را یادگار امام خمینی (ره) دانست و بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام (ره) کاری کرد که موضوع فلسطین یک موضوع جهانی و بین‌المللی شد و  شکل‌گیری بیداری اسلامی دستاورد دیگر این روز است.
امام جمعه قیامدشت با اشاره به تاثیرگذاری انقلاب اسلامی در منطقه گفت: بیداری اسلامی یک حرکت دینی است که از مساجد شروع می‌شود.
وی افزود: ملت ایران امروز با همراهی دیگر ملت‌های مسلمان در دفاع از حق مظلومان جهان فریاد خشم بر سر استکبار وارد می‌کند و هرگز از حق و حقوق ملت‌های مسلمان عدول نمی‌کند.
امام جمعه قیامدشت خاطرنشان کرد: یکی از تهدیدهای مقاومت، جریان خود فروخته داخل جبهه اسلامی است که در طول تاریخ، جبهه اسلامی همواره از جریان نفاق آسیب دیده و این جریان همواره با یک تیپ مردمی وارد عمل شده است.
وی ادامه داد: ایجاد امواج اسلامی در جامعه جهانی به نفع فلسطین دستاورد دیگری است که امروز کشور فلسطین را اکثر کشورها در مجمع عمومی سازمان ملل به رسمیت شناخته‌اند.
امام جمعه قیامدشت در پایان تصریح کرد: بیداری اسلامی ادامه رسالت انقلاب اسلامی است و امروز آرمان‌های نظام، امام و شهدا در همه جهان نفوذ کرده است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول