اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

دنبال گشودن مشکلات مردم هستیم

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان گفت: با برگزاری ملاقات‌های عمومی با مردم به دنبال باز کردن گره‌های مشکلات افراد هستیم.

دنبال گشودن مشکلات مردم هستیم
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار بعد از ظهر امروز در حاشیه دیدار مدیران دستگاه‌های اجرایی با مردم کرمان در محل مصلای امام علی (ع) در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: نشست‌ها و ملاقات‌های مردمی با هدف ادای دین به انقلاب اسلامی و ملت ایران و باز شدن گره‌ای از مشکلات مردم برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه درخواست‌های غیرمنطقی و یا غیرقانونی افراد به هیچ عنوان قابل برطرف شدن نیست، تصریح کرد: اگر بتوانم، تمام مشکلات قانونی مردم را برطرف می‌کنم.
نجار بیان کرد: بعضی از مردم درخواست‌های غیرمنطقی دارند و زمانی که به این درخواست‌ها توجهی نمی‌شود به شدت عصبانی و ناراحت ‌می‌شوند و به همین علت قصد داشتم این ملاقات‌ها را تعطیل کنم، اما وجدانم به این کار راضی نشد.
وی با بیان اینکه نمی‌توانم در زمینه‌های مالی به مردم کمک کنم، افزود: نقش استاندار سیاست‌گذاری، نظارت‌کننده، هدایت‌کننده و کارهای تخصصی است و استاندار مجری نیست.
نجار بیان کرد: به همین علت از تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی درخواست کردم تا امروز در محل مصلای امام علی (ع) کرمان حضور پیدا کنند تا اگر مشکل مردم در زمینه‌های تخصصی برطرف نشد و مدیر نتوانست آن مشکل را برطرف کند، خودم اقدام لازم را انجام دهم.
وی با اشاره به اینکه بسیاری از مراجعه کنندگان به استاندار خواهان برطرف کردن مشکل مسکن هستند، بیان کرد: دولت با طرح مسکن مهر ساز و کار مناسبی برای خانه‌دار شدن مردم فراهم کرده است به طوریکه زمین رایگان و وام مسکن با بهره کم را در اختیار متقاضیان مسکن قرار می‌دهد.
وی اشتغال را یکی دیگر از خواسته‌های مردم خواند و بیان داشت: دغدغه اصلی دولت ایجاد شغل است و 14 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در استان کرمان به معنای ایجاد شغل برای افراد جویای کار است.
نجار با بیان اینکه مردم برای آسفالت راه‌ها و معابر درخواست‌هایی را دارند، بیان داشت: 24 هزار کیلومتر راه در استان کرمان باید آسفالت شود.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول