اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خرم‌آباد:

ملت ایران با ‌رهبری تجدید بیعت کردند

خبرگزاری فارس: امام جمعه خرم‌آباد گفت: حضور مردم ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس تجدید بیعتی دوباره با مقام معظم رهبری و شهدای اسلام است.

ملت ایران با ‌رهبری تجدید بیعت کردند
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سیداحمد میرعمادی در خطبه‌های نماز جمعه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس با اشاره به جنایات صهیونیست‌ها در سرزمین مقدس فلسطین، اظهار داشت: به برکت انقلاب اسلامی امروز رژیم صهیونیست بیاعتبار شده و وعده‌الهی در خصوص نابودی صهیونست‌ها در حال تحقق است.
وی با اشاره به سرنگونی دیکتاتورهای منطقه بیان داشت: سقوط و فرو‌پاشی دیکتاتورهای منطقه پایه‌های رژیم جعلی صهیونیستی را سست کرده و امروز مبارزه حق‌طلبانه مردم فلسطین، حلقه محاصره را علیه رژیم صهیونیسم تنگ کرده است. 
امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به سرنگونی همه دیکتاتورها در منطقه گفت: امسال روز جهانی قدس متفاوت‌تر از سال‌های گذشته است، زیرا روز جهانی قدس امسال بدون حاکمان دیکتاتور منطقه برگزار شد.
نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه گفت: دیکتاتورهایی که یکی پس از دیگری سرنگون میشوند همگی دشمنان حزب الله لبنان و مردم فلسطین و حامی رژیم صهیونیستی هستند.
حجت الاسلام میرعمادی با بیان اینکه نهضت بیداری اسلامی در کشورهای عربی و آفریقایی گسترش یافته و روز به روز درحال توسعه است، گفت: رژیم جعلی صهیونیست با بیرحمی تمام به قتل عام مردم مظلوم فلسطین در کشورشان میپردازد و صهیونیست‌های افراطی را جایگزین آن‌ها میکند.
وی یادآورشد: امروز برکت انقلاب اسلامی ایران موج بیداری اسلامی گسترش یافته و حمایت از قدس و سرزمین فلسطین به کشورهای منطقه نیز سرایت کرده است.
امام جمعه خرم‌آباد اظهار داشت: این رژیم غاصب با تجاوز و اشغال بخشی از خاک لبنان و سوریه نیز به دنبال نفوذ در دل کشورهای مسلمان خاورمیانه است.
وی تصریح کرد: یکی از پیام‌های مهم راهپیمایی روز جهانی قدس به استکبار جهانی و حامیان این رژیم این است که دست از حمایت این رژیم بردارند و بدانند که اگر بخواهند نسبت به این رژیم حمایت خود را ادامه دهند مطمئن باشند که سرنوشت رژیم‌های وابسته منطقه در انتظارشان است.
حجت الاسلام میرعمادی گفت: پیام روز جهانی قدس به امت اسلامی این است که راه عزت و عظمت و اقتدارشان در گرو وحدت و انسجام است، مسلمانان باید به اسلام روی آورند و به آموزه‌های دینی توجه داشته باشند و بدانند اسلام تضمین‌کننده سعادت دنیوی و اخروی‌شان است.
وی یادآورشد: امروز آرزوی امام راحل (ره) و پیش بینی مقام معظم رهبری در خصوص نابودی رژیم صهیونیستی و حاکمان جابر جهان عملی شده و برای نخستین‌بار در مصر شعار ضد صهیونیستی سر داده میشود.
امام جمعه خرم‌آباد در ادامه با اشاره هفته دولت گفت: هفته دولت فرصتی است تا دستاوردهای دولت در تمام زمینه‌ها بیان شود.
وی خاطرنشان کرد: شهیدان رجایی و باهنر الگوی جامعه و حافظ ارزش‌های اسلامی، دولت و حکومت هستند.
نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه از همه اقشار مختلف مردم لرستان به خاطر حضور پرشورشان در راهپیمایی روز قدس تقدیر کرد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول