اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فریاد جهانی تا نابودی اسرائیل/13

امپراطوری رسانه‌ای رژیم صهیونیستی پوشالی است

خبرگزاری فارس: دادستان مرکز استان مازندران گفت: امپراطوری رسانه‌ای رژیم صهیونیستی پوشالی است.

امپراطوری رسانه‌ای رژیم صهیونیستی پوشالی است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان فریدونکنار، حجت‌الاسلام و‌المسلمین اسدالله جعفری در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه عبادی سیاسی روز قدس در شهرستان فریدونکنار اظهار داشت: روز قدس روز سرنوشت‌سازی برای انقلاب اسلامی و آرمان‌های نظام و ملت است.
وی با گرامیداشت خاطرات و درجات شهدای دولت و همه شهدای دفاع مقدس، تصریح کرد: هفته دولت فرصت مهمی برای خدمت گذاری بیش از پیش و خالصانه به مردم و امت اسلامی است.
دادستان مرکز استان مازندران با تاکید بر اهمیت ویژه روز جهانی قدس، بیان داشت: امت بنیاسراییل در همیشه تاریخ و به‌ویژه در قرآن کریم منفور بوده و به عذابی دردناک بشارت داده شده‌اند که فعالیت‌های کنونی این امت و دولت آنها سند رسمی و آشکار این ادعا است.
حجت‌الاسلام جعفری تصریح کرد: بنیاسراییل همیشه پیمان‌شکن بوده و هیچ‌گاه در مقابل دستورات الهی و خواسته‌های مردم سر تعظیم فرود نیاوردند.
به گفته دادستان مرکز استان مازندران، فعالیت‌های گسترده جنگی و نرم‌افزاری اسراییل با حمایت دلارهای امریکایی و از سوی این کشور و برخی سران دولت‌های غربی ‌علیه مردم مظلوم فلسطین و همه دنیا برنامه‌‌ریزی و عملیاتی میشود.
وی با اشاره به افزایش آمار ویرانگان فلسطینی این حرکت ظالمانه را محکوم کرد و ادامه داد: اردوگاه‌های مردم بیخانمان محل اصلی حملات صهیونیست‌ها شده و وضعیت روزبه روز بدتر نیز میشود.
وی خاطرنشان کرد: اسراییل دشمن همه مردم دنیا و ادیان الهی است که محاربه با خدا و فساد سرلوحه فعالیت‌های آنها قرار دارد.
جعفری با بیان اینکه اسراییل چهره بشریت را خدشه‌دار کرده است، گفت: به ازای اضافه شدن هر یک نفر از اسراییلیها یک خانواده فلسطینی آواره میشوند.
دادستان مرکز مازندران اظهار داشت: روز قدس روز مبارزه با استکبار و مقابله مستضعفان با متجاوزان بوده و روزی است که باورها و اعتقادات سیاسی و دینی ملت‌ها و دولت‌ها را محک میزند.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول