اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبادان:

دولت بیکاری را ریشه‌کن کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه آبادان گفت: دولت بایستی بیکاری را که دغدغه رهبری و همه آحاد جامعه است را ریشه‌کن کند.

دولت بیکاری را ریشه‌کن کند
به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، آیت‌الله عبدالله محمدی اصفهانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه آبادان که در مصلای ثامن الائمه این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: همه دستگاه‌های اجرائی و مردم بار دیگر با شرکت تاثیرگزارشان در راهپیمایی همبستگی خود با مردم مسلمانان فلسطین نشان دادند.
وی با اشاره به اهمیت سرزمین فلسطین گفت: در قرآن کریم  فلسطین را به نام رغد معرفی شده که بمعنی سرزمینی حاصل‌خیز و همچنین این سرزمین پایگاه انبیا و ادیان است.
وی در ادامه خطبه‌ها با اشاره به هفته دولت افزود: دولت دستاورد خون شهداء و همچنین تحمل رنج و درخشش‌هایی است که مردم در 32 سال پس از انقلاب آن را تحمل کردند.
خطیب جمعه آبادان خاطرنشان کرد: تحریم‌هایی که کشورهای غربی علیه کشورمان گذاشته‌اند، همچنان بی‌تاثیر است و دولت توانسته است خدمات ارزشمندی را ارائه کند.
محمدی اصفهانی تصریح کرد: مقام معظم رهبری از وضع فرهنگی و اشتغال موجود در کشور راضی نیستند و خواهان حل این مشکلات هستند.
وی ادامه داد: بیکاری یکی از نکات مهمی است که دولت باید به آن بیشتر توجه کند زیرا بیکاری موجب می‌شود ضریب امنیت پایین بیاید.
خطیب جمعه آبادان در ادامه خطبه‌ها به طرح هدمند کردن یارانه‌ها اشاره کرد و اضافه کرد: از مهم‌ترین اهداف دولت از اجرای این طرح، کنترل تورم و جلوگیری از افزایش قیمت‌ها بود که هرچه سریع‌تر باید به این موارد نیز رسیدگی شود.
محمدی اصفهانی با اشاره بهای زکات امسال تصریح کرد: بهای در نظرگرفته شده برای هر فرد یک هزار و پانصدتومان است که در موارد دیگر در حد نیاز اقشار نیازمند، بیشتر از این مقدار نیز کمک کرد.
وی در پایان ضمن دعوت از مردم آبادان برای حضور در نماز عید فطر تاًکید کرد: نماز عید فطر نشانه وحدت تمام مسلمانان جهان است که امسال نیز انتظار می‌رود همه با شرکت در این نماز بار دیگر وحدت خود را به جهان نشان دهند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول