اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گنبدکاووس:

بیداری اسلامی اهمیت روز قدس را بیشتر کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه گنبدکاووس گفت: بیداری اسلامی در کشورهای عربی اهمیت روز قدس امسال را بیشتر کرده است.

بیداری اسلامی اهمیت روز قدس را بیشتر کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین سبحانی ظهر امروز در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و در خطبه‌های این هفته نمازجمعه گنبدکاووس از حضور پر شور راهپیمایان گنبدی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین قدردانی کرد.
وی اظهار داشت: ملت فلسطین ارتش خون‌آشام اسرائیل را به زانو درآورده است و باید حمایت‌ها از مردم مسلمان فلسطین تا آزادی قدس شریف ادامه یابد. 
امام جمعه گنبدکاووس گفت: امروز پس از گذشت 33 سال از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، به لطف حق تعالی این هدف مهم امام راحل (ره) که همانا بیداری ملت‌ها در کشورهای اسلامی بود، تحقق یافته است.
وی با اشاره به وضعیت اسفناک مسلمانان مظلوم سومالی خواستار کمک مردم شهرستان گنبدکاووس به مردم مظلوم و قحطی‌زده سومالی شد و از کمک‌های مردمی در این خصوص و زحمات نیروهای کمیته امداد امام(ره) و هلال احمر در ارسال کمک‌های دریافتی مردم روزه‌دار گنبدی قدردانی کرد.
وی همچنین با اشاره به آیات و روایات و احادیث غیبت را از گناهان کبیره دانست و افزود: یک مسلمان واقعی باید از غیبت بپرهیزد.
امام جمعه گنبدکاووس به نزدیکی عید فطر اشاره کرد و در خصوص مقدار فطریه افزود: قوت غالب خانواده تعیین‌کننده مقدار فطریه است.
وی با بزرگداشت سالروز وفات آیت‌الله مرعشی نجفی فرا رسیدن هفته دولت و سالروز شهدای دولت شهیدان رجایی و باهنر را نیز گرامی داشت.
خطیب جمعه گنبدکاووس با بیان مناسبت‌های شهریور ماه سالروز شهدای 17شهریور و کشتار مردم به دست رژیم شاه را تسلیت گفت.
وی با اشاره به سالروز شهادت سیدمحمدباقر حکیم گفت: ایشان رئیس مجلس اعلای انقلاب اسلامی عراق یکی از مشهورترین روحانیون مبارز عراق بود که در نجف به شهادت رسید.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول