اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رزن:

بیداری اسلامی زمینه ظهور امام زمان(عج) است

خبرگزاری فارس: امام جمعه رزن گفت: جریان بیداری اسلامی هنوز ادامه دارد و امیدواریم با پیروزی مسلمانان پایان یابد و زمینه ظهور امام زمان (عج) مهیا شود.

بیداری اسلامی زمینه ظهور امام زمان(عج) است
به گزارش خبرگزاری فارس از رزن، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن طاهری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: کسانی که در طول ماه رمضان اعمال خود را به خوبی انجام داده‌اند در شب عید فطر که شب بسیار بزرگ و با برکتی است پاداش ویژه‌ای خواهند گرفت و کسانی هم که در این ماه مرتکب گناه شده‌اند پشیمان خواهند‌ شد.
وی افزود: ماه رمضان یک سرمایه بسیار بزرگ برای انسان است که با پایان یافتن این ماه انسان این سرمایه را از دست می‌دهیم و باید قدر لحظه لحظه‌های آن را بدانیم که در این ماه خواندن نماز هم برکات بسیاری دارد.
خطیب جمعه رزن در ادامه با تقدیر و تشکر از فرماندار رزن از اختصاص بودجه مناسب برای ساخت مسجد صاحب الزمان(عج) رزن بیان داشت: برای ساخت این مسجد فرماندار رزن و مسئولان و مردم تلاش‌های زیادی کرده‌اند که باید پیگیری‌های بعدی برای تکمیل این مسجد انجام شود و از مسئولان می‌خواهیم برای تکمیل این مسجد بودجه مناسبی را در مراحل بعدی اختصاص دهند تا هرچه سریع‌تر این مسجد تکمیل شود.
طاهری در ادامه گفت: امروز اکثر کشورهای عربی که زیر سلطه و همسو با اسرائیل و آمریکا هستند یکی پس از دیگری در حال سقوطند و نمونه آخر آن سقوط دیکتاتور لیبی بود و این جریان بیداری اسلامی هنوز ادامه دارد که امیدواریم با پیروزی مسلمانان پایان یابد و زمینه ظهور امام زمان ( عج) مهیا شود.
وی افزود: روز قدس روز اسلام است و روزی را شاهد خواهیم بود که رژیم صهیونیستی نابود و محو می‌شود.
امام جمعه رزن در پایان خاطرنشان کرد: اگر خدا بخواهد ملتی را ذلیل کند در یک لحظه ذلیل و نابود می‌کند و این باید برای همه عبرتی باشد که در هر مسئولیتی که هستند اعمال و رفتارشان خدایی باشند و برای مردم خدمت کنند و در هر کاری خدا را در نظر بگیرند.
 انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول