اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نهاوند:

ترویج معنویت دغدغه رهبر انقلاب است

خبرگزاری فارس: امام جمعه نهاوند گفت: امروز یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مقام معظم رهبری ترویج فرهنگ ناب اسلامی و معنویت است زیرا فرهنگ غنی اسلامی همه چیز را در درون خود دارد.

ترویج معنویت دغدغه رهبر انقلاب است
 به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، حجت‌الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان نهاوند ضمن بیان فضائل ماه مبارک رمضان اظهار داشت: رمضان، ماه بخشایش گناهان و دوری از آلودگی‌ها است که باید از این موقعیت بهره کافی و وافی را برد.
وی با اشاره به قدرت ایمان و برتری آن بر همه قدرت‌ها ادامه داد: اگر عمل انسان با ایمان قلبی همراه باشد مطمئناً عزت و سربلندی را در پی خواهد داشت.
خطیب جمعه نهاوند با اشاره به حضور چشمگیر مردم ایران به ویژه مردم مؤمن و روزه‌دار نهاوند در مراسم روز جهانی قدس، این روز را یادگار گرانقدر امام خمینی(ره) دانست و افزود: مردم ایران به خوبی نشان دادند که همچنان و حتی بیش از گذشته بر آرمان‌های امام راحل پایبند هستند و به ندای مقام معظم رهبری لبیک می‌گویند.
وی به تفاوت راهپیمایی امسال در روز قدس با سال‌های دیگر اشاره کرد و گفت: امسال سال شکست طاغوتیان و عوامل سرسپرده استکبار جهانی هستیم و در این سال ملت‌های مسلمان منطقه با خرسندی وصف‌ناپذیری منسجم‌تر از گذشته علیه حاکمان بی‌دین و سست‌‌عنصر خود به مقابله برخاسته‌اند.
مغیثی به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با اساتید دانشگاه‌ها اشاره کرد و یادآور شد: امروز یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مقام معظم رهبری ترویج فرهنگ ناب اسلامی و معنویت است زیرا فرهنگ غنی اسلامی همه چیز را در درون خود دارد.
وی با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت اظهار داشت: هفته دولت فرصت مغتنمی است تا دولتمردان خدمات ارزشمند خود را به مردم بازگو کنند.
امام جمعه نهاوند ترویج روحیه نشاط و امیدواری را از ضروریات جامعه خواند و افزود: ترویج امید سبب بالندگی و رشد و تعالی در همه عرصه‌ها میشود.
وی در پایان خواستار برخورد جدی نیروی انتظامی با بدحجابی شد و گفت: بدحجابی و بی‌حجابی مختص به شهر و منطقه خاصی نیست بلکه همت همگان را برای ریشه‌کنی این پدیده شوم و خطرناک می‌طلبد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول