اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جیرفت:

بیداری اسلامی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه جیرفت گفت: رخدادها و موج بیداری اسلامی یکی از دستاوردهای حرکت بزرگ امام راحل در پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.

بیداری اسلامی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام اصغر عسکری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته جیرفت با اشاره به روز جهانی قدس اظهار داشت: امروز رژیم صهیونیستی در محاصره مردم بیدار منطقه قرار گرفته است، چنانکه مسلمانان نوار غزه توانستند، هیمنه این رژیم جعلی را در هم بشکنند.
عسکری بیان کرد: بنیانگذاری رژیم جعلی در خاورمیانه به دلیل ویژگی‌های جغرافیایی، منابع غنی مالی و نفتی و بازار مصرف فراوان آن توسط ابرقدرت‌ها انجام شده است.
وی خاطرنشان کرد: هدف از ایجاد رژیم جعلی صهیونیستی داشتن پایگاه نظامی برای حفظ سلطه و ایجاد سایت اطلاعاتی برای کنترل خاورمیانه در قلب کشورهای اسلامی است.
وی با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز قدس برای نخستین بار در مصر عنوان کرد: رخدادها و موج بیداری اسلامی یکی از دستاوردهای حرکت بزرگ امام راحل در پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.
وی با بیان اینکه دیری نخواهد گذشت که خواسته امام راحل به دست مردم بیدار شده منطقه محقق شود و شاهد اضمحلال و نابودی رژیم صهیونیستی باشیم، گفت: راهپیمایی‌ها و خیزش‌های مردم ایران موجب شکل‌گیری خیزش‌های مردمی دنیا و بیداری مردم خاورمیانه شد.
عسکری بیان کرد: براساس آموزه‌های دینی یکی از عوامل عزت ملت‌ها وجود حکومت‌های صالح برای اداره آن کشورهاست.
وی گفت: اگر دولت‌ها کریمه باشند و ملت و دولت با هم هماهنگ عمل کنند، می‌توانند بر دشمنان خود یکی پس از دیگری پیروز شوند که این مهم یکی از عوامل ماندگاری ملت‌هاست.
امام جمعه جیرفت خواستار حضور حکیمانه و خردمندانه افراد در صحنه انتخابات مجلس شورای اسلامی شد و بیان داشت: ضروری است، افراد تاثیرگذار با علم و تدبیر وارد عرصه انتخابات شوند.
وی خطاب گروه‌های سیاسی تصریح کرد: اگر سیاسی‌ها عالمانه و حساب شده وارد عرصه انتخابات نشوند، نه تنها از انتخابات نتیجه نمی‌گیرند، بلکه مورد سرزنش و نکوهش مردم قرار می‌گیرند و موجب سلب اعتماد مردم از خود می‌شوند.
وی با اشاره به وجود بدهی برخی افراد به بانک‌ها در شهرستان جیرفت خواستار پرداخت بدهی افراد و بهره‌مندی از فرصت‌های ایجاد شده از سوی بانک‌ها در این زمینه شد.
به گزارش فارس، در حاشیه برپایی نماز جمعه به مناسبت روز قدس دو ایستگاه سلامت از سوی کانون بسیج جامعه پزشکی جیرفت اقدام به ویزیت رایگان نمازگزاران کردند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول