اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت خلخال:

روز قدس هویت اصلی جهان اسلام است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت خلخال گفت: روز قدس به عنوان روز حمایت از مظلوم و بیزاری از ظالم روز هویت اصلی جهان اسلام و مسلمانان است.

روز قدس هویت اصلی جهان اسلام است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام سید صابر امینی‌راد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر خلخال اظهار داشت: این هویت امروز در عالی‌ترین شکل خود به نمایش گذاشته شده چرا که آرام‌آرام با اتحاد امت اسلامی نه تنها آزادی قدس شریف امکانپذیر شده بلکه غده چرکین صهیونیزم در حال از بین رفتن است.
وی بیداری اسلامی را ادامه رسالت انقلاب اسلامی عنوان و خاطرنشان کرد: آرمان‌های حضرت امام (ره) به سرتاسر جهان نفوذ یافته است.
امام جمعه موقت خلخال در ادامه خطبه‌های نماز بیداری امت‌های اسلامی را ثمره مشهودی از آرمان‌خواهی ملت ایران در دفاع از مظلومان و آزادی‌خواهان دنیا اعلام کرد و گفت: دشمنان انقلاب ما امروز به واسطه این الگودهی به سردرگمی افتادند و امکان پیشروی ندارند.
امینی‌راد با قدردانی از حضور پرشور مردم خلخال در راهپیمایی روز قدس تصریح کرد: مردم مومن و روزه‌دار خلخال حماسه‌ای دیگر را در تبعیت از فرمان ولی فقیه و رهبری جامعه نشان داده‌اند و ثابت کردند که در این مسیر مصمم هستند.
وی هشتم شهریور واقعه تلخ انفجار در دفتر نخست وزیر و به شهادت رسیدن مظلومانه رئیس جمهور کشورمان را یاد آور شد و افزود: این ترور ماهیت پلید امریکا را بیش از هر زمان دیگر نشان داد.
امام جمعه موقت خلخال ایران را سردمدار مبارزه با تروریسم دانست و اظهار داشت: دشمنان ما امروز به نیات پاک مردم و حاکمیت انقلاب اسلامی پی برده‌اند اما هرگز حاضر به اذعان آن نیستند.
امینی‌راد در ادامه از کارکنان دولت خواست تا با وجدان کاری و انضباط کاری در توسعه و پیشبرد اهداف دولت جدی باشند با توجه به اینکه از بیت‌المال حقوق می‌گیرند با رعایت وجدان کاری مدیون بیت‌المال نباشند.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول