اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزکوه:

رژیم صهیونیستی خطر بزرگی برای جهان است

خبرگزاری فارس: فرماندار فیروزکوه گفت: رژیم صهیونیستی خطر بزرگی برای منطقه بوده و امنیت منطقه خاورمیانه و جهان را به خطر انداخته است.

رژیم صهیونیستی خطر بزرگی برای جهان است
به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزکوه، سعید افشارنادری ظهر امروز در سخنرانی خود پیش از خطبه‏های نماز جمعه در مسجد جامع شهرستان فیروزکوه با درود فرستادن به ارواح طیبه شهدا و امام راحل و عرض ادب به پیشگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به ماه مبارک رمضان اظهار داشت: باید از برکات ماه مبارک رمضان بهره کافی را ببریم و از مواهب الهی این ماه به خوبی استفاده کنیم.
افشارنادری با قدردانی از حضور باشکوه مردم شهرها و روستاهای فیروزکوه، خانواده‏های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در راهپیمایی روز قدس اضافه کرد: این حماسه عظیم و به یاد ماندنی برای همیشه در تاریخ ثبت خواهد شد.
وی راهپیمایی روز قدس را در حقیقت تجدید میثاق دوباره با آرمان‏های امام راحل و رهبری دانست و گفت: امروز همه ملت‏های آزادی‏خواه از فلسطین و قدس شریف دفاع می‏کنند چرا که وظیفه دینی و انسانی آنها، این اقدام را ایجاب می‏کند.
فرماندار فیروزکوه اظهار داشت: همه باید به تکلیف اسلامی خود در قبال ملت فلسطین عمل کنیم و به سبب مظلومیت مردم فلسطین و سختی‏های زیادی که بر آنها تحمیل شده است، فریاد آزادی قدس شریف را سر دهیم.
افشارنادری تصریح کرد: رژیم صهیونیستی خطر بزرگی برای منطقه بوده و امنیت منطقه خاورمیانه و جهان را به خطر انداخته است.
وی با بیان اینکه راهپیمایی‏ها تاکنون در کشور برکات فراوانی به همراه داشته است، گفت: همین راهپیمایی‏ها بود که رژیم طاغوت را از اوج قدرت به ذلت کشاند و حضور مردم در صحنه هنوز کارایی و اثربخشی لازم را دارد.
فرماندار فیروزکوه با اشاره به روند شکل‏گیری اسرائیل و صهیونیسم بین‏الملل در فلسطین اشغالی بیان داشت: صهیونیسم بین‏الملل با تلاش تعدادی از یهودیان و با بهانه یهودی‏‏ستیز بودن مردم جهان تشکیل شد تا در فلسطین حکومتی تشکیل دهد و متاسفانه سازمان‏های بین‏المللی نیز آن را پذیرفتند.
وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی با حمایت انگلیس و آمریکا جان گرفت و دولت‏های استکباری برای نیل به اهداف خود این رژیم غاصب را حمایت کردند و یکی از اهداف اصلی آنها تسط بر خاورمیانه است.
فرماندار فیروزکوه با اشاره به هدف رژیم صهیونیستی به منظور تسلط بر منابع نفتی خاورمیانه اظهار داشت: صهیونیست‏ها می‏کوشند تا از این طریق بتوانند با جهان اسلام تقابل داشته باشند.
افشارنادری اضافه کرد: رژیم صهیونیستی اهداف متعددی نیز در راستای مقابله با ایران اتخاذ کرده و تا زمانی که ایران اسلامی شکل نگرفته بود، به دنبال این بود که سیطره خود را بر سایر ملت‏ها تحکیم بخشد اما به این هدف شوم خود نرسید.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول