اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اسدآباد در مجلس:

روز قدس امسال شاهد بیداری ملت‌های مسلمانیم

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: روز قدس امروز با سال‌های دیگر متفاوت‌تر است چرا که شاهد بیداری ملت‌های مسلمان و خفت و خواری و محاکمه حسنی مبارک و امثال او هستیم.

روز قدس امسال شاهد بیداری ملت‌های مسلمانیم
به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، اکبر رنجبرزاده ظهر امروز در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس، این روز را روز حمایت مسلمانان جهان از مردم فلسطین و دین اسلام خواند و افزود: امروز در جای جای این جهان ندای مظلومیت و حمایت از مردم بی‌دفاع فلسطین به گوش می‌رسد.
وی با اشاره به بیداری ملت‌های مسلمان در سال‌های اخیر تصریح کرد: حرکت و بیداری مسلمانان کشورهای مسلمان نشأت گرفته از فرمایش و ادامه راه امام خمینی (ره) است.
نماینده مردم اسدآباد در مجلس کشتار مردم و کودکان غزه و فلسطین را مصداق آیه «بای ذنب قتلت» دانست و گفت: کشتار این مردم ندای دردناک برای مسلمانان جهان است و وظیفه ما و همه ملت‌های مسلمان است که دست یاری به سوی آنها برده و ندای هیهات منه الذله را سردهیم.
وی در ادامه با بیان این که امروز شاهد بیداری ملت‌های مسلمان در کشورهای دیگر هستیم، اظهار داشت: این کشورهای مسلمان 27 سال از این بیداری عقب مانده‌اند چرا که کشور ایران با وجود شخصیتی چون سیدجمال‌الدین اسدآبادی که منادی وحدت و بیداری اسلام بود توانست به موقع از دسیسه و توطئه‌های استکبار آگاه شود.
رنجبر زاده خاطرنشان کرد: روز قدس امروز با سال‌های دیگر متفاوت‌تر است چرا که شاهد بیداری ملت‌های مسلمان و خفت و خواری و محاکمه حسنی مبارک و امثال او هستیم.
وی در ادامه از احداث چهار دانشکده فنی مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی، پرستار و مامایی، و بهداشت در اوایل مهرماه در امسال خبر داد و گفت: همچنین دانشکده سیدجمال‌الدین اسدآبادی در زمینی به مساحت 60 هزار هکتار به بهره‌برداری می‌رسد که اساسنامه آن نیز نوشته شده است.
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان این حضور فعال مردم در مراسم‌ها مایه دلگرمی است، از مردم خواست حال که همبستگی و وحدت بین مسئولان ارشاد شهرستان وجود دارد با کمک هم شهر را بسازند.
در پایان این راهپیمایی قطعنامه روز قدس قرائت و مردم با شعارهای الله اکبر، مرگ بر آمریکا و اسرائیل، خشم و نفرت خود را به صهیونیست جنایتکار نشان دادند. 
گزارش فارس حاکی است امروز مردم و اقشار مختلف اسدآباد در روز جهانی قدس مسیر حسینیه آیت‌الله خامنه‌ای تا میدان طالقانی شهر اسدآباد را راهپیمایی کردند.
در این راهپیمایی مردم با شعارهای کوبنده مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر صهیونیست نفرت و انزجار خود را نسبت به استکبار، آمریکا، انگلیس و رژیم اشغالگر قدس اعلام کردند.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول