اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرمسار:

بسیج ضامن بقای انقلاب است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گرمسار گفت: بسیج ضامن بقای اسلام و انقلاب شکوهمند حضرت امام در ایران است.

بسیج ضامن بقای انقلاب است
به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار به نقل روابط عمومی و تبلیغات سپاه قائم استان سمنان، شاهپور علائیمقدم در همایش بسیج مساجد و محلات که در هیئت ابوالفضل شهرستان گرمسار برگزار شد، بسیج را پشتوانه‌ انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: بسیج ضامن بقای اسلام و انقلاب در ایران است.
وی بر اهمیت شجره طیبه صالحین اشاره کرد و افزود: باید با تزریق فرهنگ غنی اسلامی و آمیختن آن با گوشت و پوست جوانانمان آنها را در مقابل جنگ نرم دشمنان بیمه کنیم.
عباس مطهری، فرمانده سپاه ناحیه گرمسار نیز در این گردهمایی بیان کرد:‌ شجره طیبه صالحین از موهبت‌های الهی به سپاه و بسیج است و قطعا در آینده‌ای نه چندان دور اثرات و برکات این شجره طیبه ظهور و بروز پیدا خواهد کرد.
فرمانده سپاه ناحیه گرمسار اظهار داشت: ساختار جدید پایگاه‌ها ساختاری منعطف و متعادل است و با محوریت نیازهای روز جامعه اسلامی برنامه‌ریزی شده است.
مطهری افزود: هدف نهایی ساختار جدید بسیج این است که 70 درصد مردم محله بسیجی، 50 درصد اهل نماز جماعت و 20 درصد اهل نماز جمعه شوند که اگر این مهم محقق شود، گام بزرگی به سوی ایجاد جامعه‌اسلامی برداشته‌ایم.
وی تصریح کرد: محور این ساختار، نظام تربیتی صالحین است و همه برنامه‌ها ذیل این نظام تربیتی تعریف میشود.
فرمانده سپاه ناحیه گرمسار در ادامه از فرماندهان پایگاه‌ها خواست که این برنامه را تا آخر شهریور امسال اجرایی کنند.
وی گفت: در این برنامه یک گروه صالحین تشکیل میشود که هر گروه از یک حلقه خاص، شامل اعضای فعال پایگاه و یک حلقه عام، شامل اعضای عادی پایگاه هستند.
مطهری ابعاد جدید پایگاه‌ها را مبنی بر نظام تربیتی صالحین دانست و افزود: معاونت‌های تخصصی، ساختار نظامی و ساختار سنی استوار ابعاد دیگر این ساختار جدید است و هر بسیجی در چهار بعد مختلف فعالیت میکند. 
همایش بسیج مساجد و محلات با حضور 150 نفر از فعالان بسیج و ائمه جماعات مساجد گرمسار به همت بسیج محلات سپاه ناحیه گرمسار برگزار شد.
در پایان این مراسم، به نفرات برتر شجره طیبه صالحین هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول