اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نکا:

شرایط پیدا شدن امام موسی صدر فراهم شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه نکا با اشاره به 9 شهریور سالروز ناپدید شدن امام موسی صدر خاطرنشان کرد: با سرنگونی دولت قذافی، امیدواریم شرایط پیدا شدن این عالم فرزانه مهیا شود.

شرایط پیدا شدن امام موسی صدر فراهم شود
به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، حجت‌الاسلام محمدباقر محمدی لایینی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته نکا افزود: اکنون رژیم غاصب اسراییل از دولت‌ها و ایادی کفر حمایت میشود که باید مانع این حمایت شویم.
وی بیان داشت: همه مردم باید درباره مسئله فلسطین و جنایات اسراییل آگاه باشند و بدانند مسئله فلسطین تنها متعلق به مسلمان نیست.
حجت‌الاسلام محمدیلایینی یادآور شد: مسئله فلسطین مسئله‌ای بین المللی است که همه باید در این راستا از فلسطین حمایت کنند.
خطیب جمعه نکا یادآور شد: اسراییل با اقدامات نژادپرستانه خود، آرامش و آسایش را از منطقه سلب کرده است و مسلمان و جهانیان باید در برابر این توطئه‌ها بیایستند.
وی اضافه کرد: اکنون دنیا بر بیقانونی رژیم صهیونیستی اسراییل صحه گذاشته است و با حمایت‌های بیجای خود، بیقانونیهای این رژیم را قانونی جلوه میدهد.
امام جمعه نکا با بیان اینکه، وجدان عدالت‌خواهی باید در جهان بیدار شود، تصریح کرد: باید جریان عدالت‌خواهی و اسلام خواهی، جهانی شود تا در  پناه عدالت، اسلام به جهانیان صادر شود و سعادت و نیکبختی بر جهان حاکم شود.
حجت‌الاسلام محمدی لایینی در ادامه با اشاره به 9 شهریور سالروز ناپدید شدن امام موسی صدر خاطرنشان کرد: با سرنگونی دولت قذافی، امیدواریم شرایط  پیدا شدن این عالم فرزانه مهیا شود.
وی ادامه داد: دولت قذافی دولتی نگون بخت بود که با فروپاشی آن، ملت اکنون در آرامش به سر برده و به استقلال همه‌جانبه رسیده‌اند.
امام جمعه نکا گفت: اکنون اسراییل بدترین جنایات را در منطقه انجام میدهد و بدترین جنایات و ضربه از سوی یهود به اسلام وارد شده است.
وی در پایان گفت: اکنون مکه نیز دارای شرایطی است که  توسط وهابیون اداره میشود و پیام اسلام در مکه به‌درستی گفته نمیشود و درد مسلمانان از تریبون مکه بیان نمیشود.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول