اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آران و بیدگل عنوان کرد:

شکست طرح سازش تمایز روز قدس امسال

خبرگزاری فارس: امام جمعه آران و بیدگل روز قدس امسال را نسبت به سال‌های گذشته متفاوت دانست و از شکست طرح سازش با اسرائیل به عنوان یکی از این وجوه تمایز یاد کرد.

شکست طرح سازش تمایز روز قدس امسال
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حجت‌الاسلام سید محمد موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان آران و بیدگل گفت: امسال ملت مسلمان دنیا در حالی به استقبال روز قدس رفتند که موج بیداری اسلامی کشورهای خاورمیانه را فرا گرفته و می‌رود تا به اروپا و امریکا نیز سرایت کند.
وی با اشاره به سقوط دیکتاتور لیبی در روزهای اخیر پس از 340 سال ظلم بر مردم مظلوم این کشور، سقوط دیکتاتورهای کشورهای عربی اسلامی در سال جاری را موجب تنگ‌تر شدن حلقه محاصره اسرائیل عنوان کرد. 
امام جمعه آران و بیدگل اظهار داشت: ما اکنون شاهد تظاهرات اعتراض‌آمیز در کشور اسرائیل هستیم که این امر خود یکی از تفاوت‌های روز قدس امسال است.
وی با بیان اینکه حافظه تاریخی امت مسلمان جهان جنایات اسراییل در دوره‌های مختلف چون کشتار دست جمعی مسلمانان، جنگ 33 و 22 روزه ناجوانمردانه با مردم مظلوم لبنان و غزه و کشتار آنان را فراموش نمی‌کند تأکید کرد: مسلمانان جهان باید متحد شده و عزم خود را برای نابودی غده سرطانی اسرائیل جزم کنند.
موسوی روز جهانی قدس را ناشی از فکر پویا و ابتکار امام راحل دانست و گفت: این مهم حمله تهاجمی وسیع علیه استکبار بود که ما اکنون شاهد برکات این روز مهم هستیم.
خطیب جمعه آران و بیدگل در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به سالروز شهادت شهیدان بزرگوار رجایی و باهنر و هفته دولت گفت: این بزرگواران الگوی مناسبی از خدمتگزاری به جامعه، پیروی از ولایت فقیه و اطاعت از ولی امر و بهترین سرمشق برای کسانی هستند که دغدغه اهداف انقلاب اسلامی و آرمان‌های نظام را دارند.
موسوی با اشاره به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی برای دولتمردان، از غلبه بر تهدیدهای دشمنان، حفظ ثبات داخلی، پیشرفت در شرایط تحریم و افزایش اعتبار بین‌المللی نظام اسلامی به عنوان برخی از نتایج مثبت خدمات مسئولان نظام مقدس اسلامی در سایه حمایت‌های مردم یاد کرد.
وی بیان داشت: با وجود نقاط مثبت فراوان نکات قابل تأملی چون غفلت از تهاجم فرهنگی دشمن، سرگرمی به منازعات سیاسی بین مسئولان، رفاه‌طلبی برخی مسئولان، حل نشدن برخی از مشکلات اقتصادی چون بیکاری و تورم وجود دارد که تلاش در راستای رفع این مسائل باید در اولویت کاری دولتمردان قرار گیرد.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول