اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر نیرو:

خبرهای خوشی از نیروگاه بوشهر در راه است

خبرگزاری فارس: وزیر نیرو گفت: رویکرد این دولت‌ها در بحث هسته‌ای نسبت به گذشته بسیار متفاوت بوده و به زودی خبرهای خوبی در زمینه تولید برق از نیروگاه بوشهر می‌شنویم.

خبرهای خوشی از نیروگاه بوشهر در راه است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مجید نامجو ظهر امروز در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در مصلای امام علی (ع) مرکز استان اظهار داشت: ما در دورانی زندگی می‌کنیم که با گذشت 33 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران با وجود رهبری انقلاب از هر زمانی قوی‌تر و دشمنان ضعیف‌تر هستند.
وی با اشاره به سئوالات نسل سوم در زمینه پیروزی انقلاب و دفاع مقدس افزود: آنها همواره کنجکاو هستند تا بدانند که این ملت بدون هیچ پشتوانه نظامی و سازماندهی خاص با دستان خالی به پیروزی رسیدند.
نامجو تصریح کرد: دشمنان تلاش مجدانه‌ای دارند تا میان نسل انقلاب و نسل‌های بعدی فاصله بیندازند که این وظیفه نسل انقلاب است تا این نسل‌ها را آگاه و هوشیار کنند.
وی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی به آرزوهای یک هزار و 400 ساله شیعه تحقق بخشید و حکومت اسلامی را بر پایه‌های دین، ولایت فقیه و مشارکت مردمی بنا نهاد.
نامجو بیان کرد: دشمن همه این موارد را به خوبی درک کرده است و به همین دلیل با ترور شخصیت‌های دینی و علمی مانند شهید مفتح و مطهری تلاش کرد تا پایه‌های اعتقادی جوانان را متزلزل کند.
وی بیان داشت: دشمنان همچنین برای جلوگیری از شکل‌گیری ولایت فقیه تلاش کردند تا با ترور شخصیت‌های انقلابی و ولایی در افکار عمومی مردم تفرق ایجاد کنند.
نامجو خاطرنشان کرد: در راستای سست کردن پایه‌های مردمی نیز با رسوخ عناصر نامطلوب خود در نهادها و تشکل‌های مردمی قصد براندازی نظام را داشتند.
وی پایه بنیادین انقلاب اسلامی را مبارزه میان اسلام و کفر خواند و اذعان داشت: تفکری که امام راحل در این کشور پایه‌گذاری کردند، چیزی جز نابودی کفر و پیروزی جهانی حق نیست.
نامجو با مقایسه اسلام ناب محمدی (ص) و اسلام آمریکایی عنوان کرد: اسلام ناب بر جهانی شدن حق و استقلال‌طلبی و عدالت‌طلبی فراتر از مرزهای جغرافیایی ایران تأکید دارد اما اسلام آمریکایی در تلاش است تا آن را محدود به حوزه جغرافیایی ایران کند.
وزیر نیرو بیان داشت: در اسلام ناب اگر دشمنان مقابل دین مسلمانان بایستند، آنها نیز تا آخرین نفس مقابل تمام دنیای آنها ایستاده‌اند.
وی با بیان دیگر ویژگی‌های اسلام ناب افزود: خدمتگزاری و ساده‌زیستی مسئولان، توجه به توده‌های مستضعف و نیازمند جامعه، بصیرت‌بخشی به جامعه بر اساس تفکرات امام راحل و هوشیاری در برابر شبیخون فرهنگی دشمنان از دیگر ویژگی‌های اسلام ناب است.
نامجو روز قدس سال جاری را روزی استثنایی خواند و تصریح کرد: در حالی این روز را برگزار می‌کنیم که شاهد دستاوردهای انقلاب و شهدا در کشورهای اسلامی هستیم.
وی با بیان اینکه پیام انقلاب اسلامی ایران به مردم دنیا به ویژه کشورهای اسلامی رسیده است، گفت: پیروزی سرافرازانه حزب‌الله لبنان در جنگ 33 روزه و در جنگ 22 روزه غزه با رژیم صهیونیستی از برکات این انقلاب است.
نامجو انقلاب اسلامی‌ ایران را دارای شباهت‌ها و تفاوت‌هایی با انقلاب‌های منطقه دانست و بیان داشت: مهم‌ترین وجه تمایز این انقلاب‌ها عدم وجود رهبری منسجم و واحد است که بسیار برای آنها خطرناک است.
وی بیان داشت: به فرمایش رهبری وجود دو شاخصه مهم ضد آمریکایی و اسلامی بودن، این انقلاب‌ها را مورد تأیید جمهوری اسلامی قرار می‌دهد.
نامجو خاطرنشان کرد: امریکا درصدد است تا از این قیام‌ها به نفع خود استفاده کند و با وجود شعارهای خود در زمینه دموکراسی و حقوق بشر به کشتار وحشیانه مردم می‌پردازد.
وی با اشاره به خدمات دولت‌های نهم و دهم اذعان داشت: رویکرد این دولت‌ها در بحث هسته‌ای نسبت به گذشته بسیار متفاوت بوده است و به زودی خبرهای خوبی در زمینه تولید برق از نیروگاه بوشهر می‌شنویم.
نامجو عنوان کرد: قانون هدفمندی یارانه‌ها از جمله طرح‌های مهم اقتصادی اجرا شده توسط دولت است که با شجاعت دولت‌مردان و همکاری مردم به خوبی به اجرا درآمد.
وزیر نیرو با ابراز امیدواری نسبت به اینکه صادرات غیرنفتی در سال جاری به مرز 45 میلیون دلار برسد، اذعان کرد: در این دولت مسئله مسکن با طرح مسکن مهر سازماندهی و تا حد زیادی این مشکل برطرف شد.
وی افزود: افزایش تولیدات کشاورزی، سفرهای استانی، صندوق مهر رضا (ع)، سهام عدالت، طرح آتیه مهر از جمله اقدامات انجام شده توسط دولت هستند.
نامجو با اشاره به راه‌اندازی نیروگاه عسلویه تصریح کرد: با همت دولت در زمینه بانک‌ها، بیمه و گمرک قرار است تا اصلاحاتی انجام شود که در تحول اقتصادی کشور بسیار مؤثر است.
وی گفت: دولت نیز درصدد است تا تمام مجوزهایی را که توسط مراکز دولتی صادر می‌شود، بازنگری کرده و آنها را به مردم واگذار کند تا آنها بتوانند از تمام ظرفیت‌ها استفاده کنند.
انتهای پیام/آ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول