اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدرس حوزه علمیه قم:

بیداری در آمریکا و اروپا نتیجه بیداری اسلامی است

خبرگزاری فارس: مدرس حوزه علمیه قم گفت: بیداری کشورهای اسلامی موجب بیداری در آمریکا و کشورهای اروپایی شده است.

بیداری در آمریکا و اروپا نتیجه بیداری اسلامی است
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمدعلی میرحکیمی ظهر امروز در سخنرانی راهپیمایی روز جهانی قدس در گنبدکاووس در محل مصلای امام جعفر صادق (ع) این شهر با بیان اینکه آینده از آن جهان اسلام است، اظهار داشن: تحقق این پیش‌بینی وعده قرآن کریم است. 
وی تصریح کرد: روز جهانی قدس روز احیای اسلامی است و حضور یکپارچه مردم ایران و ملت‌های مسلمان سرنوشت ملت فلسطین را تعیین می‌کند.
مدرس حوزه علمیه قم با اشاره به پیروزی ملت مصر و موج بیداری در بلاد اسلامی گفت: بیداری کشورهای اسلامی موجب شده است تا حکام وابسته به اسرائیل و آمریکا روزبه‌روز احساس خطر کنند.
حجت‌الاسلام و‌المسلمین میرحکیمی با بیان اینکه روز قدس نماد حمایت از آرمان‌های جهان اسلام است، اظهار داشت: این روز متعلق به آزادیخواهان و مسلمانان جهان است و نمایش وحدت و همبستگی در این روز باعث سرنگونی دولت‌های وابسته به استکبار خواهد شد.
وی با بیان اینکه ادامه مقاومت و جهاد مردم بیدفاع فلسطین به حضور پرشور همه مسلمانان در راهپیمایی روز قدس بستگی دارد و خاطرنشان کرد: حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس موجب سرکوب توطئه‌های استکبار جهانی و بیانگر آن است که مردم پشتیبان نهضت فلسطین هستند.
وی خاطر نشان کرد: مردم با شرکت پرشور در راهپیمایی روز قدس روحیه مبارزان فلسطینی را تقویت کرده و دردها و زخم‌های آنان را تسکین میبخشند.
گفتنی است همزمان با روز جهانی قدس فریاد حمایت از آرمان ملت فلسطین در شهرستان گنبدکاووس طنین‌انداز شد.
مردم شهرستان گنبدکاووس از اقشار مختلف اعم از شیعه و سنی شعار وحدت و همبستگی با ملت مظلوم فلسطین را سر دادند.
مردم این شهرستان به مناسبت روز جهانی قدس مسیر مسجد قائمیه تا مصلای امام جعفرصادق(ع) این شهرستان را راهپیمایی کردند و با سردادن شعارهای مرگ بر امریکا، مرگ بر اسرائیل، خامنه‌ای رهبر مسلمین است باعث افتخار مومنین است، انزجار خود را جنایات رژیم صهیونیستی اعلام کردند.
آنها همچنین پرچم‌ آمریکا و اسراییل را به آتش کشیدند.
در پایان ائمه جمعه، فرماندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی و روحانیون شیعه وسنی و نیروهای نظامی و مردم روزه‌دار گنبدی، مفاد قطعنامه راهپیمایی روز جهانی قدس را با سردادن تکبیر تایید کردند.
از جمله ویژگی این راهپیمایی حضور نمایش وحدت شیعه و سنی بود که در حمایت از مردم فلسطین و نابودی اسرائیل شعار می‌دادند.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول