اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خوی:

روز قدس میراث امام خمینی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه خوی گفت: آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان از جمله میراث‌های ارزشمند رهبر کبیر انقلاب اسلامی است

روز قدس میراث امام خمینی است
به گزارش خبرگزاری فارس از خوی حجت‌الاسلام سید رضی موسویشکوری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خوی با تبریک هفته دولت، انفجار نخست وزیری توسط عوامل آمریکا را حلقه‌ای از زنجیره توطئه‌های استکبار جهانی یاد کرد و اظهار داشت: حمله نظامی به طبس، مسدود کردن دارایی‌های ایران، راه‌اندازی کودتای نوژه، تحریک قومیت‌ها، تحمیل جنگ عراق و انفجار حزب جمهوری اسلامی از دیگر حلقه‌های این توطئه گسترده و ناجوانمردانه آمریکای جنایتکار است که در طول سال‌های 59 و 60 شمسی علیه انقلاب اسلامی اجرا شده است.
وی با تمجید از عملکرد دولت در سال‌های اخیر، بیان کرد: سفرهای استانی، اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها، کنترل بازار مسکن، توجه ویژه به مناطق محروم و مدیریت موفق کشور در اوج تحریم‌های استکبار جهانی از جمله ابتکارات و عملکردهای قابل قبول و موفق دولت است.
این مسئول در ادامه مشکل تورم، اشتغال، فرهنگ عمومی، مواضع غیر اصولی بخشی از بدنه دولت در موضوعات مختلف فرهنگی، اعتقادی و اجتماعی و در نهایت افراط و تفریط جمعی از حامیان دولت را از جمله کاستی‌ها و ضعف‌ها برشمرد و تصریح کرد: حمایت از دولت و شخص رئیس جمهور و سایر ارکان نظام جمهوری اسلامی به‌ویژه در شرایط حساس فعلی از وظایف اسلامی و انقلاب هر ایرانی به شمار می‌رود.
خطیب جمعه خوی با قدردانی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس افزود: این روز از جمله میراث‌های ارزشمند رهبر کبیر انقلاب اسلامی است و با عنایت خداوند هر سال که می‌گذرد در سطح جهان با شکوه‌تر برگزار می‌شود.
موسوی‌شکوری با تاکید بر اینکه رژیم اشغالگر در طول تاریخ نکبت بار خویش به اندازه امروز ذلیل و درمانده نشده بود، گفت: به دلیل دو شکست تاریخی رژیم قدس از حزب‌الله لبنان و مردم غزه، شکست خوردن متحدان منطقه‌ای او به‌ویژه فرعون مصر، گسترش روز افزون بیداری اسلامی در منطقه و در نهایت به وجود آمدن بحران‌های متعدد سیاسی و اقتصادی در نوع کشورهای غربی و اروپایی حامی صهیونیسم و بسیج شدن افکار عمومی ملل جهان علیه او این رژیم اشغالگر در طول تاریخ نکبت بار خویش به اندازه امروز ذلیل، بی حیثیت و درمانده نشده بود.
وی در ادامه ضمن توصیه مردم به رعایت تقوی با بیان این که موقع ارتکاب اعمال زشت به یاد مرگ باشید، به یکی از خطبه‌های نماز جمعه امیرمؤمنان اشاره کرد که آن بزرگوار خطاب به نمازگزاران جمعه می‌فرماید: موقع تصمیم بر انجام اعمال زشت به یاد نابود کننده لذت‌ها، شکننده شهوت‌ها، قطع کننده آرزوها، جدا کننده اجتماعات و گروه‌ها از هم (یعنی به یاد مرگ) باشید.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول