اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون راهبردی رئیس جمهور:

وعده الهی در نابودی مستکبران نزدیک است

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور گفت: وعده الهی در نابودی مستکبران نزدیک است و مستضعفان وارثان زمین خواهند بود.

وعده الهی در نابودی مستکبران نزدیک است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، ابراهیم عزیزی ظهر امروز و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در جمع راهپیمایان این شهرستان اظهار داشت: رژیم استکبار در ورطه نابودی قرار گرفته است.
وی ادامه داد: امروز همه مسلمانان و مستضعفان جهان فریاد عدالت خواهی و آزادی را سرداده‌اند و به صورت یکپارچه و با حضور در این راهپیمایی خواهان از بین رفتن ظلم و ستم در جهان هستند.
این مسئول گفت: ما مسلمانان و آزادیخواهان جهان اسلام از این همه جنایات شرمگین و ددمنشانه رژیم صهیونیستی به امام زمان پناه میبریم و نابودی رژیم اشغالگر اسرائیل و حامیان بزرگش را خواستاریم.
عزیزی افزود: رژیم غاصب اسرائیل با هولناکترین و فجیع‌ترین اقدامات زنان و کودکان فلسطینی را قتل عام میکند که گویی بویی از انسانیت نبرده است.
وی مردم فلسطین را مظلوم، شهید، باغیرت، عدالتخواه و آزادیخواه عنوان کرد و گفت: حمایت از مردم مظلوم فلسطین از مهمترین وظایف ملت‌های مسلمان است.
معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: امروز شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در تمام جهان به ویژه جهان اسلام به گوش میخورد و این مهم نشانه حمایت بیدریغ مردم، از ملت فلسطین است.
عزیزی گفت: البته بیداری امروز ملت‌های مختلف در جهان به برکت انقلاب اسلامی است.
وی افزود: امروز حکومت‌های دیکتاتوری و زروگو در حال نابودی هستند و این نشانه خوبی برای ظهور بیشتر ملت‌های مسلمان در جهان است.
این مسئول گفت: امروز شاهد بروز بحران‌های بسیار در قلب استکبار و رژیم غاصب صهیونیستی هستیم لذا تحقق آرمان‌های امام راحل نزدیک است.
عزیزی در بخش دیگری از سخنان خود به قرار گرفتن در هفته دولت اشاره کرد و گفـت: ارائه خدمات به مردم و توسعه خدمات رسانی به مردم از مهمترین اقداماتی است که مسئولان در دستگاه‌های مختلف  باید مورد توجه قرار دهند.
وی اظهار داشت: امروز شاهد تحولات بزرگی در بخش‌های مختلف و به ویژه در عرصه خدمات‌رسانی به مردم هستیم که این نتیجه تلاش‌های بیوقفه دولت در مسیر خدمات‌رسانی است.
این مسئول گفت: این مسیر همچنان ادامه دارد و تلاش میشود عرصه خدمات رسانی و توسعه و آبادانی کشور روز به روز با رشد  و گسترش همراه باشد.
در پایان این مراسم، قطعنامه‌ای قرائت شد که راهپیمایان با فریاد الله اکبر آن مورد تایید قرار دادند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول