اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه یاسوج:

روز قدس بدون دیکتاتورها حلاوتی دیگر دارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه یاسوج با بیان این که روز قدس امسال مصادف با سقوط دیکتاتورها در بلاد اسلامی شد، گفت: روز قدس بدون دیکتاتورها حلاوتی دیگر دارد.

روز قدس بدون دیکتاتورها حلاوتی دیگر دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید علی‌اصغر حسینی امروز در خطبه‌های نماز دشمن‌شکن جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد همزمان با روز قدس، با دعوت به رعایت تقوی و پرهیزگاری، با بیان حدیثی از حضرت امیر (ع) اظهار داشت: انسان با تقوی سه ویژگی دارد و نخستین ویژگی این است که انسان متقی با استقامت به سعادت می‌رسد.
وی به دو ویژگی دیگر انسان‌های متقی اشاره کرد و افزود: انسان متقی و پرهیزگار سعی می‌کند در همه حال از فساد و تباهی خارج شود.
امام جمعه یاسوج گفت: سومین نشانه انسان متقی این است که به امور معاد و روز قیامت خود توجه داشته و خود و زندگی را برای رسیدن به نقطه مطلوب آماده می‌کند.
حجت‌الاسلام حسینی در خطبه دوم نماز عبادی سیاسی این هفته مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که عاقل کسی است که از فرصت‌ها استفاده می‌کند، عنوان داشت: همین چند روز باقی‌مانده از ماه رمضان هم فرصت کمی برای توبه و استغفار نبوده که لازم است این چند روز را قدر دانسته و از آن به خوبی برای خودسازی استفاده کنیم.
وی گفت: ماه رمضان با برکت وارد می‌شود و برای بندگان خدا مغفرت می‌آورد و هنگامی که پایان می‌پذیرد به آمرزش گناهان کمک می‌کند.
حجت‌الاسلام حسینی به موضوع روز قدس اشاره کرد و با بیان این‌که روز قدس روز اتحاد مسلمانان و زنده نگه‌داشتن میراث امام راحل است، بیان داشت: روز قدس یعنی حمایت از محرومین و مستضعفان همه عالم که نماد آن مردم رنج کشیده فلسطین هستند.
وی گفت: ملل اسلامی با الگو گرفتن از انقلاب اسلامی دیکتاتوران عالم را برکنار کردند و چند دیکتاتور دیگر نیز در انتظار سقوط به سر می‌برند.
حسینی گفت: روز قدس امسال با زوال دیکتاتورها همراه شد و نوید این داده می‌شود که روز انهدام و نابودی دشمنان اسلام فرا رسیده است.
خطیب جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: انقلاب‌های اسلامی به هم پیوند خورده و ملل اسلامی دست به دست هم خواهند داد و قدس را به‌زودی آزاد می‌کنند.
حجت‌الاسلام حسینی با تبریک هفته دولت بیان داشت: مقام معظم رهبری تعبیر زیبایی از شهیدان رجایی و باهنر دارد آن‌جا که می‌فرماید: این‌ها از ته دل و بدون اغماض به اصول انقلاب پایبند بودند و تابلویی زیبا از کار و تلاش با اخلاص را در کشور برافراشتند.
امام جمعه یاسوج تصریح کرد: اگر همه مدیران و استانداران و فرمانداران می‌خواهند نام نیکی از آن‌ها برای آینده بر جای بماند و یاد و خاطره آن‌ها زنده باشد، باید مسیر رجایی و باهنر را بپیمایند و از خدمت به مردم عزیز و انقلابی ایران غافل نشوند.
حسینی یاد و خاطره امام موسی صدر را گرامی داشت و گفت: دعا می‌کنیم این عالم مجاهد به دامان جهان اسلام بازگردد.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول