اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روز جهانی قدس روز بیداری امت اسلامی است

خبرگزاری فارس: مسئولان لرستانی اعلام کردند: روز قدس نقطه عطفی برای واکنش امت بزرگ اسلام و بیداری این امت در برابر جنایات رژیم صهیونیست است.

روز جهانی قدس روز بیداری امت اسلامی است
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مردم و مسئولان ولایت‌مدار، روزه‌دار و همیشه در صحنه لرستان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس بانگ مرگ بر رژیم صهیونیست و مرگ بر آمریکا سر دادند.
‌مردم شهید‌پرور لرستان اعم از زن و مرد، پیر و جوان و کودک و نوجوان با شرکت گسترده در راهپیمایی روز قدس با ادای این تکلیف شرعی، حماسه‌ای کم‌نظیر خلق کردند.
نماینده ولی فقیه در لرستان در این خصوص گفت: حضور با شکوه مردم در راهپیمایی امروز افتخاری دیگر برای ملت بزرگ ایران در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و سایر ملت‌های مظلوم جهان است.
حجت‌الاسلام سید‌احمد میرعمادی افزود: راهپیمایی روز قدس امسال باشکوه و عظمت بیشتری برگزار شد، چرا که پس از 32 سال فریاد ملت ایران مسلمانان دنیا با هم یک صدا شده‌اند.
وی بیان کرد: صلح و امنیت در خاورمیانه فقط در سایه اسلام و به رسمیت شناختن حق مردم مظلوم فلسطین محقق می‌شود.
نماینده ولی فقیه در لرستان روز قدس را یادگار امام راحل، تجدید میثاق با آرمان‌های امام عزیر، شهدای گرانقدر و مقام معظم رهبری دانست و ادامه داد: حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس موجب زنده شدن امید در دل مردم مظلوم فلسطین می‌شود.
‌میرعمادی گفت: به برکت اقدام و تدبیری که امام راحل انجام دادند امروز شاهد برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در نقاط مختلف دنیا هستیم.
در ادامه استاندار لرستان عنوان کرد: روز قدس روز سرنوشت‌سازی برای امت فلسطین است.
حبیب‌الله دهمرده نام‌گذاری روز قدس از سوی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را ابتکاری ماندگار در تاریخ برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین دانست و گفت: روز قدس، نماد دفاع از آرمان‌های اسلامی و الهی است. 
وی اظهار کرد: راهپیمایی روز قدس در لرستان حماسه‌ای کم نظیر است و حضور پرشور مردم روزه‌دار لرستان در راهپیمایی امروز، سند افتخار دیگری برای مردم انقلابی این استان است.
در ادامه نماینده مردم ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: راهپیمایی روز قدس یک ایده ارزشمند از سوی حضرت امام (ره) بود که موجب اتحاد و همدلی مسلمانان در برابر مستکبرین شده است.
عزت‌الله دهقان اظهار داشت: روز قدس، روز استقامت و پایمردی امت اسلام در مقابل ظلم و بیعدالتی استکبار جهانی است.
در ادامه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد گفت: راهپیمایی روز قدس فریاد مظلومیت مردم فلسطین را در سطح بین‌المللی مطرح می‌کند.
نادر ارجمندی تصریح کرد: مردم مسلمان ایران اسلامی یک بار دیگر درپاسخ به ندای مقام معظم رهبری با شرکت گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس حمایت قاطع خود را از مردم بیدفاع فلسطین اعلام کردند.
همزمان با آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان و روز قدس، شهرها و بخش‌های لرستان حال و هوایی متفاوت با روز‌های دیگر داشت.
مردم این مناطق از جایجای شهرها و روستاها برای حضوری گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس راهی میادین مرکزی شهرستان‌های لرستان شدند.
در راهپیمایی امروز حضور قشرهای مختلف مردم به ویژه جانبازان دفاع مقدس، کودکان، نوجوانان، جوانان و سالخوردگان اعم زن و مرد، عشایر، ورزشکاران جلوه خاصی به این مراسم بخشیده بود.
در راهپیمایی روز جهانی قدس در استان لرستان حضور جوانان و نوجوانان و نیز بانوان بسیار چشمگیر بود و شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر رژیم صهیونیست، قدس باید آزاد گردد، ای رهبر آزاده آماده‌ایم، آماده و الله اکبر حمایت و پشتیبانی خود را از مردم فلسطین اعلام کردند.
‌راهپیمایان در ادامه در سطح لرستان با صدور قطعنامه 10بندی خشم و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی ابراز و حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین را تا آزادی قدس شریف اعلام کردند و در ادامه پرچم آمریکا و رژیم صهیونیست را با فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیست آتش زدند.
انتهای پیام/ج10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول