اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر کشور تاکید کرد:

ناکامی آمریکا در انحراف بیداری اسلامی

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی و فرهنگی وزیر کشور گفت: آمریکا برای انحراف موج بیداری اسلامی برنامه‌ریزی میکرد.

ناکامی آمریکا در انحراف بیداری اسلامی
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، علیرضا افشار ظهر امروز بعد از پایان راهپیمایی روز قدس در مصلی امام خمینی (ه) ارومیه، اظهار داشت: ایادی استکبار جهانی و در راس آن آمریکا برای منحرف کردن انقلاب سیاستگذاری میکردند و برای گمراه کردن مسلمانان بپا خاسته تلاش میکردند ولی با هوشیاری و آگاهی آنها توطئه خنثی شد.
وی افزود: تعدادی از کشورهای عربی در سال‌های گذشته از تفکر ناسیونالیستی عربی دفاع میکردند از این رو با از دست دادن بخش زیادی از اراضی خود شکست سختی را متحمل شدند ولی امروز با قرار گرفتن در مسیر راستین اسلام برای دست‌یافتن به خواسته‌های سیاسی و اجتماعی خود اقدام میکنند که به همین دلیل در زمینه‌های مختلف پیروزیهای زیادی به دست آوردند.
این مسئول خاطرنشان کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای جریان انداختن تفکرات ناسیونالیستی در ایران هم سیاست‌گذاری کردند تا بین اقوام مختلف تفرقه و اختلاف ایجاد کنند ولی با وجود اقدامات مذبوحانه آنها ملت ما اعم از ترک، کرد، لر و فارس زیر پرچم اسلام زندگی مسالمت‌آمیزی دارند.
این مسئول خاطرنشان کرد: ملت‌ها باید هوشیار باشند چرا که دشمن برای ایجاد تفرقه بین احزاب، گروه‌ها و قومیت‌ها به طور مستمر برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری میکند از این رو باید ملل مسلمان دنیا با حفظ اتحاد در محافل اجتماعی و سیاسی برای انجام دادن وظایف خود حضور پیدا کنند همچنین باید باور داشته باشند که دشمن برای ضربه زدن در کمین نشسته است.
وی در ادامه برای سقوط رژیم جعلی صهیونیسم اظهار امیدواری کرد و یادآور شد: مسلمانان فلسطین از این پس با امید و اقتدار بیشتری مقابل حکومت‌های خودکامه و سران غاصب صهیونیسم ایستادگی میکنند چرا که هم‌اکنون به دلیل شکل‌گیری جنبش‌های اسلامی، کشورهای دیگری پشت‌سر آنها ایستاده‌اند و از مواضع آنها در سطح منطقه و جهان حمایت میکنند.
معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر کشور وظیفه بسیار سنگینی را متوجه اندیشمندان و نخبگان دانست و یادآور شد: اندیشمندان و نخبگان باید در شرایط کنونی جهان بیش از هر وقت دیگری، برای هوشیاری ملت‌ها در مورد ترفند و حیله‌های دشمنان روشنگری کنند و برای ایجاد اتحاد واقعی و ریشه‌دار در جوامع اسلامی همت کنند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول