اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کردکوی:

مرگ اسرائیل با بیداری اسلامی فرا رسیده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه کردکوی گفت: مرگ اسرائیل با بیداری اسلامی فرا رسیده است.

مرگ اسرائیل با بیداری اسلامی فرا رسیده است
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام موسی شاعری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه کردکوی اظهار داشت: قرار گرفتن روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان هدیه‌ای الهی است که از طرف خداوند و به وسیله معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) بر امت مسلمان ارزانی شد.
وی تصریح کرد: امروز باید مسلمانان جهان اعتراض خود نسبت به جنایات اشغالگران قدس را به گوش جهانیان برسانند تا آنها به مظلومیت مردم فلسطین پی ببرند.
امام جمعه کردکوی با اشاره به بیداری اسلامی در کشورهای منطقه اضافه کرد: امروز شرایطی در جهان اسلام ایجاد شده که مسلمانان به جز اتحاد و انسجام راه دیگری برای رسیدن به حقوق مسلم خود ندارند و هرچه این اتحاد بیشتر باشد، نتیجه بهتری عاید مسلمانان میشود.
حجت‌الاسلام شاعری خاطرنشان کرد: روز جهانی قدس هشدار جدی به مسلمانان و دولت‌های اسلامی است که مسلمانان فلسطین را فراموش نکنند.
وی اضافه کرد: روز قدس، یک ابزار کارآمد برای نشان دادن اتحاد و یکدلی مسلمانان و تحقق اهداف اسلام در جهان امروز است.
امام جمعه کردکوی افزود: راهپیمایی و اجتماع در خیابان‌ها و مساجد، روح تازه‌ای به جان مسلمانان جهان میدمد و میرود تا با بسیج جهان اسلام طومار قدرت شیطانی غاصب فلسطین و حکام خودفروخته منطقه را درهم بپیچد.
گفتنی است مردم روزه‌دار کردکوی همگان با مردم خداجوی سراسر کشور در آخرین جمعه از ماه‌ مبارک رمضان و روز قدس با برپایی راهپیمایی گسترده‌ای ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی از مبارزات مردم مظلوم فلسطین حمایت کردند.
راهپیمایان با حمل پلاکاردهایی و با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، فلسطین پاره تن اسلام است، قدس شریف آزاد باید گردد از مقابل مسجد جامع کردکوی به سوی میعادگاه نماز جمعه این شهر حرکت کردند.
مردم کردکوی در مسیر راهپیمایی ضمن حمایت‌ از انتفاضه مردم فلسطین، سکوت مجامع بین‌المللی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی ‌علیه مردم فلسطین را محکوم کردند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول